• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sony ar putea anunta o pierdere operationala de 1,12 miliarde dolari

Sony ar putea anunta o pierdere operationala de 1,12 miliarde dolari

Actiunile grupului japonez Sony Corp., al doilea mare producator mondial de produse electronice de larg consum, au scazut cu 8,9 la suta, la 2000 de yeni, contribuind la declinul de 4,79 la suta al indexului Nikkei-225 al bursei japoneze, transmite AFP. Sony ar putea anunta o pierdere operationala de 100 miliarde de yeni (1,12 miliarde de dolari) in anul financiar care se incheie in martie 2009, conform unui articol aparut marti in ziarul japonez "The Nikkei".

Scaderea vanzarilor companiei, in special in timpul vacantei de iarna, ar putea duce la o pierdere operationala de 200 miliarde de yeni, sustine ziarului japonez, citand surse anonime din interiorul Sony. Raspunzand acestor informatii, Sony a precizat ca nu a facut "nici un anunt in aceasta privinta si in acest moment nu face alte comentarii".

"Cererea redusa in Europa si Statele Unite, precum si aprecierea yenului au avut un impact puternic asupra companiei", sustine analistul Kazuharu Miura, de la Daiwa Institute of Research, estimand ca Sony va inregistra o pierdere de 110 miliarde de yeni. Grupul japonez a anuntat luna trecuta ca va elimina 8.000 de locuri de munca, isi va diminua investitiile si va renunta la afacerile neprofitabile, in incercarea de a-si reduce costurile cu 1,1 miliarde de dolari pe an.

Cele 8.000 de locuri de munca, aproximativ cinci procente din personalul global al diviziei de produse electronice, care la finele lunii septembrie numara 160.000 de angajati, vor fi eliminate pana la sfarsitul anului fiscal 2009, care se incheie la 31 martie 2010. In plus, in anul fiscal 2009 (aprilie 2009-martie 2010), Sony isi va reduce programul de investitii pentru divizia de produse electronice cu aproximativ 30 de procente fata de cifra programata initial in programul de investitii pe termen mediu.

De asemenea, Sony va amana planurile vizand cresterea productiei de televizoare cu cristale lichide la uzina sa din Sovacia, din cauza scaderii cererii, va reduce cheltuielile de capital pentru semiconductori si va reduce numarul facilitatilor de productie cu aproximativ zece procente. Sony a precizat ca va anunta impactul financiar al acestor masuri in luna ianuarie.

Gratie aceste masuri de restructurare, Sony spera sa realizeze economii anuale de 100 de miliarde de yeni (833 milioane de euro sau 1,1 miliarde de dolari). Gigantul japonez sufera atat de pe urma aprecierii yenului japonez, care ii reduce competitivitatea, cat si de pe urma scaderii vanzarilor de produse electronice. Compania a anuntat inca din luna octombrie, cand si-a redus la jumatate estimarile de profit operational pentru anul fiscal in curs, ca va fi nevoita sa inchida unele uzine, sa reduca cheltuielile de capital si sa elimine locuri de munca.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//