• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Metro au ajuns in 2008 la 68 miliarde dolari

Vanzarile Metro au ajuns in 2008 la 68 miliarde dolari

Grupul german Metro AG, unul dintre cele mai importanti retaileri pe plan mondial, a inregistrat in trimestrul patru din 2008 o crestere a vanzarilor cu trei la suta, contribuind la majorarea vanzarilor pe plan mondial cu aproape sase la suta in 2008, transmite AP.

Datele prezentate de Metro arata o crestere a vanzarilor la 21,1 miliarde de euro (26,92 miliarde de dolari) in perioada octombrie-decembrie 2008, fata de 2007, dar rezultatele financiare ale companiei au fost afectate de "turbulentele de pe pietele internationale". In 2008, Metro a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 5,9 la suta, la 68 miliarde de euro, fata de 2007 si se asteapta ca veniturile ridicate, in conformitate cu cresterea vanzarilor.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//