• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Credit Team are ca obiectiv consolidarea pozitiei de lider pe piata brokerajului de credite pentru 2009

Credit Team are ca obiectiv consolidarea pozitiei de lider pe piata brokerajului de credite pentru 2009

Conform rezultatelor activitatii  aferente anului 2008, Credit Team ocupa pozitia de lider pe piata brokerajului de credite fiind, totodata, cea mai cunoscuta companie din domeniul sau de activitate, prin acoperirea nationala de care dispune. Pentru 2009, Credit Team si-a stabilit, ca obiectiv major, consolidarea pozitiei de lider prin dezvoltarea structurii interne a companiei si prin continuarea procesului de extindere teritoriala. 

Anul 2008 a insemnat pentru Credit Team confirmarea ascensiunii companiei pe piata brokerajului de credite. Evolutia companiei s-a materializat si prin primirea de oferte din partea fondurilor de investitii.

"Am avut ocazia de a fi evaluati si de a evalua, la randul nostru. Am primit o validare certa a valorii noastre de piata, insa am decis ca vom ramane o companie 100% romaneasca, pentru moment. Ne-am bazat decizia pe modul in care intelegem piata creditarii din tara noastra, ca experienta si potential.

Romania are specificul ei de piata, ca dinamica si mentalitate. Armonizarea cu ceea ce se intampla pe pietele mai dezvoltate va veni la timpul potrivit. Vom merge pe acest drum bazandu-ne pe fortele proprii care au reprezentat garantia rezultatelor de pana acum; vom continua astfel, desi contextul nu este unul dezirabil. Credit Team va acorda in continuare o deosebita atentie gestionarii resurselor umane si consolidarii retelei logistice", a declarat Florinela Mares, Director General al Credit Team.

In vederea consolidarii rezultatelor si a pozitiei de lider, compania a demarat un proces de diversificare a activitatii, prin extinderea portofoliului si definitivarea structurii interne. Astfel, au fost atrase in portofoliu si produse non-credit (depozite la scadenta, depozite cu dobanda progresiva, POS-uri, carduri de debit, conturi de economii), operandu-se o largire a sferei produselor intermediate, dincolo de segmentul creditarii. Implementarea de succes a activitatilor si evolutia continua a companiei sunt posibile si prin dezvoltarea structurii interne.

Pe langa Departamentele de Vanzari, Suport, Resurse Umane, Logistica si Marketing-Comunicare, Credit Team a creat Departamentele de Training, Rezidentiale, VIP, Leasing. Compania a decis specializarea resurselor umane, atat in vederea implementarii unor planuri de cariera pe termen lung, dar si in vederea onorarii, la standarde ridicate, a solicitarilor de nisa inregistrate (oferirea de consultanta externa in procesul de pregatire a personalului de vanzari, oferirea de consultanta extinsa in cadrul proiectelor rezidentiale etc.). Aceasta specializare pe Departamente se regaseste si in dezvoltarea unor colaborari strategice de amploare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//