• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MOL Romania a ales Mmd pentru consultanta in comunicare

MOL Romania a ales Mmd pentru consultanta in comunicare

Agentia de comunicare Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, unul dintre liderii in domeniul consultantei in comunicare din Europa Centrala si de Est, a fost aleasa de MOL Romania, una dintre cele mai importante companii de pe piata locala de retail de carburanti, pentru a-i gestiona activitatile de comunicare in 2009 si 2010. Decizia a fost luata in urma unui dificil proces de selectie, organizat la sfarsitul anului trecut, si implica un contract de doi ani intre cele doua companii.

In aceasta perioada, Mmd va asigura pentru MOL o gama larga de servicii de PR, incluzand consultanta strategica pentru managementul reputatiei corporatiste, relatii cu presa si managementul evenimentelor, CSR, comunicare interna, precum si managementul situatiilor de criza.

"Pitch-ul de PR organizat de MOL Romania a fost considerat extrem de dificil de catre firmele participante, atat in ceea ce priveste rigoarea formalitatilor de indeplinit, specifice Grupului MOL, cat si luand in considerare asteptarile ridicate legate de calitatea demersului de PR oferit de agentie.

Suntem convinsi ca toti participantii au depus eforturi deosebite pentru a face propuneri atractive si originale, bazate pe o analiza amanuntita a activitatii de PR a MOL Romania, pentru care au fost mobilizate resurse importante. MMD a propus o echipa valoroasa si a oferit expertiza unei agentii de dimensiuni regionale, capabile sa integreze diferite experiente in domeniul energiei si sa le aplice realitatilor din Romania. Pentru orice agentie, MOL reprezinta un cont care presupune un efort sustinut si ridicat, un angajament de a fi proactivi, creativi si permanent informati. Avem incredere in cooperarea cu MMD", a declarat Adina Ionescu, Coordonator de PR pentru MOL Romania.

"Suntem incantati ca vom putea oferi suport in gestionarea reputatiei companiei MOL pe piata din Romania, fiind convinsi ca expertiza noastra, deja dovedita, in acest sector de activitate va contribui la o colaborare eficienta in 2009 si 2010", a declarat Jan Simunek, General Manager pentru Mmd Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//