• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Balul Vienez JW Marriott - 28 februarie 2009, Palatul Parlamentului Bucuresti

Balul Vienez JW Marriott - 28 februarie 2009, Palatul Parlamentului Bucuresti

Balul Vienez JW Marriott, ce doreste a fi cel mai elegant eveniment al anului, va avea loc pe 28 februarie 2009, in gazduirea Palatului Parlamentului. Organizat in cooperare cu Austrian Airlines si Austrian Chamber of Commerce, a patra editie a Balului Vienez se va desfasura sub patronajul Dr. Michael Kaupl, primar si guvernator al Vienei, impreuna cu contributia prestigiosului Schonbrunner Schlossorchester din Viena.

 

Ca organizatoare a celei de-a treia editii a Balului Vienez in Romania, echipa JW Marriott este in mod special multumita de relatia construita cu United Way Romania, ce au devenit partenerii traditionali ai JW Marriott. Organizatorul a facut un angajament din a-i sprijini pe cei de la United Way Romania in ajutorarea celor nevoiasi.

 

Pachetul de sponsorizare, in valoare de 11.000 euro include: o pagina editoriala in revista balului, o pagina editoriala in cartea program, logo in spoturile publicitare, flyere, brosuri, meniuri si bilete de intrare, invitatii personalizate cu logoul companiei, sase lectii de dans (pentru un cuplu), 30 de bilete de masa cu locuri in Sala de Bal Unirii sau Sala de Bal Tache Ionescu, ce va deveni Austrian Business Club Ballroom.

 

Partenerii media vor primi:o jumatate de pagina editoriala in revista balului, o jumatate de pagina editoriala in cartea program, logo in spoturile publicitare, flyere, brosuri, meniuri si bilete de intrare, invitatii personalizate cu logoul companiei, bilete de masa cu locuri in Sala de Bal Unirii sau Sala de Bal Tache Ionescu, ce va deveni Austrian Business Club Ballroom.

 

Un bilet individual va costa 900 lei de persoana, bilet ce include welcome cocktail, gala dinner, open bar si Balul Vienez. Sase lectii de dans vor costa 750 lei de cuplu, dureaza 90 minute fiecare si sunt disponibile pe 15, 22, 29 ianuarie si 5, 12, 26 februarie 2009, iar data limita de inscriere pentru lectiile de dans este 5 ianuarie 2009. Daca acestea vor fi achizitionate impreuna cu biletele de bal, un cuplu va plati 2350 lei.

 

United Way Romania este o fundatie romaneasca inregistrata conform legislatiei romane in iunie 2004 si afiliata la United Way International, din Alexandria, Virginia, SUA. Este o organizatie independenta, condusa de voluntari locali. Viziunea United Way Romania este aceea a unei comunitati prospere, capabile de a-si sustine membrii sa-si atinga potentialul maxim. Misiunea United Way Romania este de a imbunatati calitatea vietii in comunitate prin incurajarea donatiilor individuale, corporatiste si a voluntariatului. 
 

Valorile United Way Romania sunt grija pentru oameni, integritatea, transparenta, responsabilitatea si eficienta.
 

Obiectivele UWRo: sa implice cat mai multe companii in activitati de responsabilitate sociala si cat mai multe persoane in actiuni de voluntariat si proiecte filantropice; sa contribuie la consolidarea societatii civile din Romania si in special a ONG-urilor implicate in servicii sociale astfel incat sa poata oferi servicii de calitate membrilor comunitatii si sa se poata finanta singure; sa promoveze transparenta si profesionalismul, sa sustina institutiile guvernamentale in eforturile depuse pentru a construi societatea civila si pentru a crea comunitati prospere.

 

Roxana Pecete, Redactor www.BrandInfo.ro






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//