• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

FrieslandCampina, o noua companie de lactate pe piata din Romania

FrieslandCampina, o noua companie de lactate pe piata din Romania

Fuziunea companiilor olandeze Friesland Foods si Campina a fost aprobata si finalizata la sfarsitul anului 2008. In urma fuziunii, incepand din 1 ianuarie 2009, a luat fiinta in mod oficial compania FrieslandCampina. Intregul proces a respectat toate regulile impuse de Uniunea Europeana in domeniul concurentei.

In 2007, cele doua companii, Friesland Foods si Campina au avut o cifra de afaceri de 9,1 miliarde euro, pozitionand astfel noua companie pe locul trei in topul producatorilor de lactate la nivel mondial. Cele doua companii au impreuna un numar de 17,000 fermieri care vor furniza 8.3 miliarde litri de lapte. Noua companie va avea un numar de 22,000 de angajati, 100 unitati de productie si va opera in 24 de tari.

"FrieslandCampina intentioneaza sa ramana o companie transparenta in comunicarea constanta, atat cu partenerii, cat si cu consumatorii romani. In acelasi timp, noua companie va continua sa ofere consumatorilor produse de cea mai inalta calitate", au declarat reprezentantii FrieslandCampina.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//