• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy Group a lansat solutii de optimizare a strategiei de marketing si comunicare in perioada recesiunii

Ogilvy Group a lansat solutii de optimizare a strategiei de marketing si comunicare in perioada recesiunii

Pornind de la teoria lui Charles Darwin, "Nu cei mai puternici sau cei mai inteligenti vor supravietui, ci cei care se vor adapta cel mai rapid", Ogilvy Group Worldwide a pus la punct o serie de solutii de optimizare a bugetelor de marketing si de comunicare in perioada recesiunii cu scopul de a sustine eforturile clientilor in aceasta perioada dificila pentru businessul global.

"Istoria ne arata ca multe branduri si companii de succes s-au lansat in perioade de recesiune, in timp ce altele au depasit situatia dificila creandu-si avantaje competitive pe piata. Avem la indemana o intreaga gama de strategii si masuratori care pot fi implementate rapid si eficient", au declarat reprezentatii grupului.

"Optimizarea bugetului de marketing in perioada recesiunii". Aceasta cuprinde solutii de comunicare 360, precum si diferite studii de caz care demonstreaza consecintele reducerii, mentinerii sau cresterii cheltuielilor de marketing intr-o perioada dificila din punct de vedere economic.

"In aceste momente datoria noastra, a specialistilor in comunicare, este mai mult decat oricand sa fim cat mai aproape de clientii nostri, sa intelegem incercarile specifice prin care fiecare dintre acestia trece si sa le venim in intampinare cu solutii si servicii adaptate pentru optimizarea bugetelor de marketing intr-o economie in recesiune", a adaugat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.

De asemenea, Ogilvy Group a creat special pentru advertiseri site-ul www.ogilvyonrecession.com, care ofera solutii prin care acestia pot depasi situatiile dificile in mod eficient. Web site-ul are sectiuni personalizate in functie de aria geografica de interes - America de Nord, EAME - Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Asia Pacific si America Latina - si pune la dispozitia advertiserilor expertiza pe care Ogilvy o are  in toate aceste regiuni.

Studiile acopera teme din domenii variate, precum: "Digital in a downturn - Smart strategies for tough times", "The New PR - leveraging digital influence to drive sales and reputation" sau "Turning shoppers into buyers", "How to get more effective advertising", "Improving sales force performance" si "Optimizing production expenditure and creative assets".

"Aceasta analiza este prima dintr-o serie de solutii de comunicare si cercetari relevante pe care Ogilvy Group le va publica si le va posta pe site-ul ogilvyonrecession.com", a declarat Manuela Necula.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//