Aegon a decis sa achizitioneze cota de 50 detinuta de Banca Transilvania ~ in capitalul BT Aegon, cele doua companii fiind partenere pana in acest ~ moment in capitalul administratorului de fonduri de pensii private obligatorii. Aegon va ~ plati Bancii ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Aegon va cumpara participatia Bancii Transilvania in BT Aegon
Aegon a decis sa achizitioneze cota de 50% detinuta de Banca Transilvania in capitalul BT Aegon, cele doua companii fiind partenere pana in acest moment in capitalul administratorului de fonduri de pensii private obligatorii. Aegon va plati Bancii Transilvania aproximativ 11 milioane de euro pentru aceasta participatie de 50%, urmand sa devina unic actionar al BT Aegon.
Aegon si Banca Transilvania vor ramane in continuare parteneri. In cadrul acestei tranzactii, cele doua companii vor semna un contract de distributie, care va acoperi atat asigurarile de viata, cat si produsele de pensii. Acest contract se va finaliza in saptamanile urmatoare, Banca Transilvania si Aegon urmand sa beneficieze de cresterile previzionate pentru urmatorii ani in Romania, pe piata asigurarilor si a pensiilor private.
BT a decis sa-si vanda participatia la BT Aegon, ca parte a strategiei de alocare a resurselor si de concentrare a eforturilor sale de crestere in principalul sau domeniu de activitate, cel bancar. Banca Transilvania, recunoscuta ca Banca Oamenilor Intreprinzatori, isi continua angajamentul de a sprijini dezvoltarea sectorului companiilor mici si mijlocii din Romania si a celor peste un milion de clienti din sectorul de retail, prin intermediul retelei sale extinse de unitati si a unei platforme de distributie eficiente.
Aegon este prezenta in sase tari din Europa Centrala si de Est – Ungaria, Polonia, Cehia, Slovacia, Turcia si Romania, iar acest contract va intari pozitia detinuta de Aegon atat in Romania, cat si in regiune.
Tranzactia este estimata sa se finalizeze in cursul celui de-al doilea trimestru al anului 2009, in functie de obtinerea aprobarilor necesare de la autoritatile de resort.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info