• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Peste 35.000 de firme au ales Abonamentul Bancar de la Banca Transilvania

Peste 35.000 de firme au ales Abonamentul Bancar de la Banca Transilvania

Pana in prezent, peste 35.000 de firme au ales Abonamentul Bancar de la Banca Transilvania, serviciul care reduce cheltuielile clientilor, in functie de numarul si volumul operatiunilor derulate prin conturile deschise la BT.

Abonamentul Bancar, primul produs de acest tip din Romania, este destinat firmelor mici, mijlocii si microcompaniilor, care au o cifra de afaceri anuala de maximum 1,5 milioane de lei si pentru care conteaza foarte mult colaborarea cu o institutie bancara cu un portofoliu complet de produse si cu o retea extinsa de unitati.

In 2008, Banca Transilvania a perfectionat Abonamentul Bancar, in cadrul unui proces de adaptare permanenta si de anticipare a cerintelor pietei.

Conform datelor statistice, peste 80% dintre firmele mici si mijlocii din Romania nu folosesc credite bancare pentru sustinerea activitatii lor - fie a celei curente, fie a celei de investitii. Pentru aceste companii, unul dintre cele mai importante criterii in alegerea unei banci il reprezinta nivelul comisioanelor aferente platilor, incasarilor si operatiunilor cu numerar.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//