• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pegasus s-a alaturat DPD

Pegasus s-a alaturat DPD

La 27 martie 2008, Armadillo GMBH, societate mixta creata de GeoPost si Yurtiçi Kargo, a finalizat achizitia unui pachet majoritar din Pegasus Courier. GeoPost este detinatorul brandului DPD.

Integrarea in grupul DPD inseamna o noua etapa de dezvoltare pentru Pegasus. DPD este una dintre cele mai prestigioase companii de coletarie din lume, care are cea mai bine dezvoltata retea de transport al coletelor din Europa.

Pegasus a fost fondata in 1997 ca si companie romana cu obiect de activitate asigurarea serviciilor de livrare de la usa la usa in orasul Bucuresti. De acum inainte, clientii Pegasus vor putea sa beneficieze din plin de retelele de coletarie DPD din Europa. Produsele si serviciile DPD s-au dovedit a fi foarte apreciate in toate celelalte piete europene si internationale.

Pegasus a lansat pe piata produsele DPD si se asteapta acum la o crestere considerabila a vanzarilor si a cotei de piata.

"Portofoliul de produse DPD este vast datorita unei experiente de peste 40 de ani in domeniul transportului de colete", a declarat Marek Rozycki, Directorul Executiv GeoPost, Divizia Europei Centrale si de Sud-Est.

"Produsele DPD vor fi foarte apreciate de catre companiile din Romania si ne asteptam la o crestere considerabila pe care DPD a dovedit-o deja in aceasta regiune. Clientii nostri vor putea beneficia de noul sistem de urmarie online a coletelor bazat pe scanari consecutive si raportarea rapida a livrarii, ele putand fi urmarite pe intregul parcurs. Aceste proceduri consecvente vor spori increderea pe care clientii o au in noi", a declarat James Gray-Cheape, Director Executiv.

O serie de investitii importante sunt planificate pentru Pegasus in perioada 2008 - 2009. Pegasus se va integra in sistemul DPD de procesare a coletelor. Pana la sfarsitul anului 2008, toate depozitele Pegasus din Romania vor fi dotate cu tehnologie DPD noua pentru inregistrarea si urmarirea coletelor. Investiitii suplimentare se vor face si in domeniile vanzarilor si marketingului.

Pentru a face fata cu bine cresterii volumului de expeditii s-a deschis un nou centru de sortare si depozitare in Buftea. Pegasus isi va muta sediul la noua locatie, aceasta fiind complet operationala pana la sfrasitul anului. Ea va fi dotata cu sistemul standard de transport si sortare automatizat DPD cu benzi rulante.

In 2009, Pegasus va incepe procesul de rebranduire cu noul logo DPD. Pe tot parcursul anului viitor, logo-ul Pegasus va fi din ce in ce mai putin folosit in timp ce logo-ul DPD va fi din ce in ce mai utilizat prin campania "Pegasus devine DPD".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//