• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Caravana Jucariilor - un proiect al campaniei Prietenii lui Mos Craciun

Caravana Jucariilor - un proiect al campaniei Prietenii lui Mos Craciun

Pe 18 si 19 decembrie Divizia Business Media a Grupului Realitatea - Catavencu, alaturi de Fundatia Vodafone, Fundatia RTC, Europolis Asset Management Romania, casa de avocatura Musat&Asociatii si casa de avocatura NNDKP (Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen Attorneys & Counselors) s-au transformat in mesagerul Craciunului, pornind "Caravana Jucariilor".

In cadrul campaniei "Prietenii lui Mos Craciun" , initiata de Divizia Business Media s-au oferit jucarii copiilor din cateva centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov, dovedind preocuparea diviziei fata de latura spirituala a societatii romanesti.

Demersul campaniei a devenit un adevarat sprijin pentru 360 de copii fara posibilitati materiale din centrele de plasament, Casa Sfantul Gabriel din Popesti Leordeni, Centrul Sfantu Stefan din Bucuresti, "Satul Copiilor Bucuresti" (Sos Satele Copiilor Romania) si centrele organizate in structura Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectie a  Copilului, din judetul Ilfov: Centrul Voluntari pentru Protectia Copilului Ilfov, Centrul Domnesti si centrele din Peris si Tancabesti, care gazduiesc copii cu handicap sever.

Orice jucarie mica poate sa insemne o bucurie mare pentru aceste suflete incercate de neajunsurile vietii. "Succesul acestei campanii il reprezinta bucuria si speranta pe care care am avut prilejul sa le daruim copiilor prin aceasta initiativa", declara Sorin Freciu, presedintele Diviziei de Business Media Realitatea-Catavencu.

Cristiana Ionescu, reprezentant relatii publice in cadrul SOS Satele Copiilor Romania a fost impresionata de campanie, spunand ca  "Ne bucura sa vedem implicarea divizei Business Media a grupului Realitatea - Catavencu in oferirea unor sarbatori minunate pentru copiii si tinerii ocrotiti de SOS Satele Copiilor Romania. Avem incredere ca aceasta colaborare se va dezvolta si va deveni traditionala. Ne dorim ca acest exemplu sa fie urmat si de alte companii sau persoane ce pot oferi un dar cat de mic copiilor".

In numele copiilor si-au exprimat multumirea si Parintele Stanciu de la Casa Sfantul Gabriel din Popesti Leordeni. De asemenea, "Satul Copiilor Bucuresti" prin Directorul Executiv Lucretia Moldoveanu ne declara ca "ne bucura sa vedem ca oamenii de succes se alatura proiectelor de succes" .

Din Divizia Business Media Realitatea - Catavencu fac parte: televiziunea de business The Money Channel, cotidianul Business Standard  si revista saptamanala Money Express.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//