• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

National Business Brokers a intrat pe piata bistriteana

National Business Brokers a intrat pe piata bistriteana

Reteaua internationala de brokeri de afaceri NBB National Business Brokers opereaza în parteneriat 40 de birouri în 15 tari din lume, printre care si România. NBB are acorduri de asociere cu profesionisti din alte 20 tari. Din decembrie 2008, NBB este prezenta si la Bistrita, cu un birou regional manageriat de consultantul local Emilia Morariu si menit sa preia solicitarile de servicii ale oamenilor de afaceri locali si sa acorde consultanta personalizata în domeniul vânzarii de companii si active si identificarii de potentiali cumparatori si investitori.

NBB National Business Brokers este o retea internationala de specialisti în intermedierea vânzarii si cumpararii de afaceri si active (business brokeri sau brokeri de afaceri), unica dezvoltata într-un sistem partenerial. NBB acopera cu serviciile sale Europa, America Latina, America de Sud si opereaza birouri în Statele Unite ale Americii, Canada, tari din Africa si Asia. aflându-se într-un continuu proces de extindere.

NBB detine un vast portfoliu de companii de vânzare din domenii variate de activitate si efectueaza o cautare activa si permanenta de oportunitati de afaceri la nivel national si international. Reteaua are contacte strânse cu numerosi finantatori, investitori si cumparatori de afaceri de pe tot globul. NBB a deschis primele birouri în România în anul 2008, la Constanta (unde se afla sediul central al NBB România), Bucuresti, Iasi (pentru zona de nord a Moldovei) si Sfântu Gheorghe (unde activeaza un birou destinat oamenilor de afaceri din judetele Covasna si Harghita). În primul semestru al anului viitor, NBB va deschide birouri în alte 8 orase din tara, la Timisoara, Cluj Napoca, Oradea, Sibiu, Brasov, Craiova, Ploiesti si Galati.

Sorin Muflic, Partner NBB România, explica optiunea deschiderii biroului local din Bistrita prin faptul ca strategia de dezvoltare a retelei nationale NBB presupune apropierea de mediile locale de afaceri si stabilirea unor cai directe de comunicare cu acestea, precum si prin numarul relativ mare de companii solide existente în judet, ce se constituie în potentiali clienti ai retelei pe care o construieste.

De altfel, NBB a primit deja mandate de identificare de cumparatori pentru mai multe societati din judet, ceea ce reprezinta o dovada în plus a interesului local pentru serviciile retelei si a nevoii întreprinderilor bistritene de a accesa finantari ori a fondatorilor acestora de a identifica parteneri sau cumparatori ai afacerilor.

Pe 9 Mai 2008, NBB National Business Brokers a primit, la Lisabona, la a doua editie a Galei Premiilor Anuale pentru Francizori, "Best International Franchise Expansion Award", ca o recunoastere atât a excelentelor rezultate în activtatea de achizitii si fuziuni si business brokerage pe plan mondial, cât si a dimensiunilor impresionante ale retelei internationale construite într-o perioada relativ scurta de timp. Si în România NBB a înregistrat o extindere rapida, în ultimele sase luni fiind deschise cinci birouri locale si stabilindu-se bazele activitatii altor doua. Sorin Muflic, Partner NBB România si Master Francizat national al retelei, afirma ca pâna în acest moment s-au facut demersuri semnificative pentru cautarea unor francizati regionali cu un profil corespunzator, dar ca dupa 1 ianuarie 2009 aceste eforturi se vor amplifica.

"Este necesar sa ne facem simtita prezenta pretutindeni, pentru ca doar asa vom putea sa oferim servicii personalizate pentru oamenii de afaceri locali într-o perioada când ei au cea mai mare nevoie de noi", declara Sorin Muflic, încrezator ca afacerile NBB vor creste simtitor în perioada de criza economica pe care o va traversa România. Potrivit sefului retelei NBB România, pâna în prezent au fost recrutati profesionisti locali cu o vasta experienta în consultanta si servicii, buni cunoscatori ai mediului local de afaceri si recunoscuti de acesta, cu o reputatie buna si cu dorinta de a se angaja în construirea unui brand national de referinta. O modificare a strategiei de cautare a unor asemenea profesionisti este anuntata dupa 1 ianuarie 2009, când este pregatita o campanie de contactare a celor mai importante societati locale de audit si contabilitate, cabinete de avocatura, consultanta de afaceri, consultanta fiscala, din rândul carora ar putea sa apara noi oportunitati de francizare pentru orase înca neacoperite de serviciile retelei.

"Este important ca birourile locale sa se dezvolte în franciza, pentru ca pe de o parte francizatul este motivat suplimentar de dorinta de a-si recupera investitiile efectuate, ceea ce determina o implicare net superioara în activitatile de brokeraj fata de cea manifestata de un angajat, iar pe de alta parte francizatului i se ofera din partea retelei tot suportul pentru a derula o afacere de succes, ceea ce este rar în domeniul consultantei", spune Sorin Muflic, un fost consilier juridic specializat în domeniul dreptului comercial, consultant si broker de afaceri independent care a optat pentru achizitionarea francizei nationale NBB anticipând oportunitatile de dezvoltare sub un brand european si mondial în plina ascensiune.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//