• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cerruti s-a lansat in Romania

Cerruti s-a lansat in Romania

Cerruti - unul dintre cele mai importante brand-uri europene de moda - s-a lansat în România. Pentru o zi, Bucurestiul a devenit din nou Micul Paris, Calea Victoriei a purtat numele Place de la Madeleine, iar lansarea boutique-ului Cerruti s-a trasformat în fashion-show-ul Cerruti desfasurat în acest an în capitala Frantei, informeaza un comunicat de presa.

Boutique-ul are pe rafturile sale produse din colectia Cerruti 1881, dar si haine din prima linie a casei de moda italiene. "Este o linie de haine pretentioasa, care ofera un tribut valoros casei de moda Cerruti", a explicat directorul artistic Jean-Paul Knott. "Totul se bazeaza pe focus asupra design-ului costumului".

Cerruti pozitioneaza costumul barbatesc în centrul savoir-fair-ului sau. "Cea mai sexy tinuta pentru o femeie o reprezinta chiar costumul barbatesc", a afirmat Nino Cerruti.

Cerruti realizeaza un model traditional al cusaturii, devenit recunoscut în toata lumea ca fiind un specific al brandului. Elementele esentiale Nino Cerruti, precum trenciul, ajung sa fie reinterpretate prin folosirea unui material usor din par de camila.
 
Tricourile si cravatele sunt create din aceleasi materiale precum piesele de costum, pentru a realiza un look chic, dar si unul casual, daca cele doua elemente sunt purtate separat.

Conceptul Cerruti 1881 a existat si în anul 1881, anul fondarii casei de moda Lanificio Cerruti, de catre Antonio Cerruti, bunicul lui Nino Cerruti. "Cerruti 1881 pentru barbati si femei" este acum numele liniei "ready-to-wear", dar si al primului boutique deschis în Place de la Madeleine din Paris. Colectia 1881 reprezinta un prim capitol în istoria Cerruti. În ceea ce priveste colectia pentru femei, aceasta a fost reinventata odata cu venirea lui Jean-Paul Knott.

"1881 pentru femei înseamna transformarea hainelor barbatesti într-o linie de tip ready-to-wear, linie care sa fie chic si casual", explica Jean-Paul Knott. "Aceasta notiune s-a nascut din obiceiul lui Nino Cerruti de a purta pulovarul împreuna cu un blazer, fiind o modalitate de a reinventa tendintele clasice. A rezultat astfel crearea unor coduri mai putin riguroase pentru barbati. În aceasta colectie am lucrat pe un umar italienesc, mult mai natural, rotunjit, nobil, cu o arhitectura napoletana, apropiata de corp".

Boutique-ul Cerruti de pe Calea Victoriei comercializeaza cele mai noi produse din ultima colectie Cerruti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//