• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

High Quality Media (HQM) introduce pe piata reclamei outdoor din Brasov banci publicitare

High Quality Media (HQM) introduce pe piata reclamei outdoor din Brasov banci publicitare

Bancile publicitare sunt un concept nou in Romania si reprezinta o inovatie in segmentul mobilierului urban. Bancile sunt amplasate in statiile RAT Brasov si spatarul este folosit ca spatiu publicitar. In viitorul apropiat se urmareste extinderea retelei in Bucuresti, Constanta si Iasi.

Bancile respecta reglementarile privind publicitatea outdoor si reprezinta o modalitate de a aduce brandul cat mai aproape de cel vizat. Un atu in acest sens este designul special al bancilor care se integreaza natural in arhitectura statiilor de autobuz.

"Am cautat sa concepem un design special pentru bancile publicitare, care sa respecte si sa se incadreze in arhitectura statiilor de autobuz. Prin aceasta modalitate de abordare a publicului vizat, dorim sa venim atat in sprijinul firmelor locale, care doresc promovare exclusiv in zona Brasovului cat si in sprijinul companiilor nationale sau multinationale, care isi pot promova bunurile si serviciile unui segment de public bine targetat", a afirmat Tudorache Dragos, Managing Partener al HQM.

"De la inceput am fost deschisi metodelor neconventionale de publicitate. Dupa ce ne-am promovat prin publicitate in lift asteptam rezultate la fel de bune de la reclama pe spatarele bancilor din statiile de autobuz din Brasov. Prin mesajul pe care il promovam invitam in Bucovina atat locuitorii orasului cat si turistii dornici sa descopere o alta zona frumoasa a Romaniei, Bucovina", afirma Gabriela Maxim, managerul pensiunii dor de Bucovina, din Campulung Moldovenesc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//