• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Graffiti BBDO sustine campania O sansa pentru viata

Graffiti BBDO sustine campania O sansa pentru viata

Asociatia REACT, Graffiti BBDO, Reload Film, BRO Visual&Sound Design, Audio Trust si Vodafone sustin campania "O sansa pentru viata".

"O sansa pentru viata" este titlul campaniei fara o miza financiara, fara implicatii in marketing si in totalitate pro bono. Campania se vrea a fi un semnal de alarma si un impuls pentru toti cei care ignora sau nu inteleg importanta unui gest simplu, precum donarea de sange, un gest care insa cantareste cat vietile pe care le poate salva.

Campania are doua componente - prima, inceputa in mai 2008, ce cuprinde sesiuni de recoltare sangvina la nivel national si a doua, componenta de media care debuteaza cu un spot TV (promovat si online) si unul radio, si va fi continuata cu alte noi executii pe parcursul anului viitor.

"Am incercat sa surprindem problema lipsei de sange in spitale din perspective diverse, pentru ca targetul nostru sa constientizeze fenomenul cat mai bine. Astfel, spotul TV "Graba" pleaca de la insightul ca in lipsa unor suficiente rezerve de sange in spitale, tot personalul din serviciile de urgenta (SMURD, Salvare, etc.) se grabeste, practic, in zadar. Este un gand simplu, sec, dar foarte puternic", spune copywriterul campaniei Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO. "Spotul radio surpinde un dialog intre cadrele medicale dintr-un spital unde bolnavii primesc transfuzii cu scuze, in loc de sange. Reamintim astfel publicului ca scuzele si eschivarile potentialilor donatori nu salveaza vieti", a adaugat Mihai Gongu.

"Donarea de sange este o responsabilitate a intregii societati. Suntem mandri ca avem alaturi de noi o agentie care a raspuns fara ezitare solicitarii noastre de a colabora in realizarea unei campanii de informare a publicului in privinta nevoii de sange din spitalele din Romania - Graffiti BBDO - si un sponsor care ne sustine activ in implementarea acestei campanii - Vodafone Romania", spune Anca Stefan, Presedinte Executiv Asociatia REACT.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//