• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Dell implementeaza un proiect de simplificare si revolutionare a ambalajelor pentru computere

Dell implementeaza un proiect de simplificare si revolutionare a ambalajelor pentru computere

Dell implementeaza un proiect de simplificare si revolutionare a ambalajelor pentru computere, care va avea ca rezultat economisirea a peste 8 milioane de dolari in urmatorii patru ani si eliminarea a aproximativ 10 milioane de kilograme de materiale pentru ambalare.

Compania intentioneaza sa reduca volumul materialelor folosite pentru ambalarea sistemelor desktop si a laptopurilor cu aproximativ 10% la nivel global, sa utilizeze cu 40% mai mult continut reciclabil pentru ambalajele protectoare si cele din carton ondulat si sa se asigure ca 75 % din materialele de ambalare vor fi putea fi reciclate facil pana in 2012.

De asemenea, cutiile mai mici vor permite companiei Dell sa livreze mai multe sisteme, utilizand mai putine camioane si avioane, aceasta avand ca rezultat scaderea costurilor asociate logisticii si reducerea amprentei de carbon a clientilor Dell. Avantajele ecologice ale micsorarii dimensiunilor ambalajelor sunt echivalente cu reducerea efectului de sera cu o cantitate a emisiilor de gaze  de peste 25 de milioane de kilograme.

Dell este singurul producator important  de computere care are o strategie de reducere a volumului de materiale utilizate pentru ambalarea sistemelor desktop si a laptopurilor la nivel global. In 2007, compania si-a depasit cu 10% tinta de reducere cu 5 milioane de kilograme a volumului de materiale pentru ambalare. Strategia anuntata de catre Dell privind reducerea volumului de ambalaje utilizate pentru sisteme desktop si laptopuri va salva peste 150.000 de copaci. 

Dell integreaza tehnologia ambalajelor de protectie cu perne de aer si materialele reciclabile precum pernele din celuloza topita si pernele termice din polietilena de inalta densitate (HDPE) 100% reciclata. Cutiile de lapte si sticlele din plastic pentru detergentii de vase sunt materiale tipice care contin HDPE reciclat. Anul viitor, Dell estimeaza ca va integra aproape 2 milioane de de cutii de lapte din plastic reciclate in ambalaje de protectie pentru sistemele Studio Hybrid.
33 de milioane de cutii de lapte reciclate vor fi integrate in ambalajele pentru sistemele desktop si pentru laptop-uri in 2009. 

Dell a anuntat lansarea Greenprint Advisor, un centru online de resurse gratuite, care sprijina organizatiile in evaluarea initiativelor ecologice si in stabilirea prioritatilor pentru actiuni viitoare. Centrul este disponibil pentru firmele si organizatiile din SUA la www.Dell.com/greenprint si va fi extins pentru publicul din intreaga lume in urmatoarele luni.

"Ne-am luat angajamentul de fi lideri in industrie in ceea ce priveste dezvoltarea ambalajelor ecologice", a afirmat Tod Arbogast, director Sustainable Business, Dell. "Astfel, vom reduce semnificativ atat impactul asupra mediului cat si cheltuielile pentru afacerile si clientii nostri, oferind in acelasi timp un model de eficienta care sa fie urmat si de ceilalti".

"Problema volumului ridicat al ambalajelor este una din provocarile din ziua de astazi care pot fi solutionate. Modificarea paradigmei ambalarii reprezinta o oportunitate de dezvoltare a afacerilor si de crestere a valorii brandului prin inovatii sustinute, cu un impact pozitiv asupra mediului", a afirmat Adam Werbach, Presedinte executiv al Saatchi & Saatchi, o agentie de consultanta privind sustenabilitatea solutiilor ecologice la nivel global, care a lucrat indeaproape cu Dell la dezvoltarea strategiei sale de ambalare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//