• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Raiffeisen Bank a desemnat castigatorii burselor 2008 - 2009

Raiffeisen Bank a desemnat castigatorii burselor 2008 - 2009

Raiffeisen Bank a anuntat castigatorii burselor acordate de banca pentru anul universitar 2008 - 2009. Este al cincilea an consecutiv in care banca acorda burse tinerilor care isi finalizeaza studiile la universitati de prestigiu din strainatate.

Programul Bursa Raiffeisen acorda sprijin financiar studentilor cu rezultate universitare de exceptie si experiente extra-curriculare semnificative din orice centru universitar din Romania, care au fost selectionati pentru a-si finaliza studiile la universitati din strainatate.

Dupa incheierea studiilor, Raiffeisen Bank faciliteaza angajarea bursierilor pe un loc de munca corespunzator in banca, in Bucuresti sau intr-o alta locatie din tara, conform optiunilor exprimate de tineri si a necesitatilor organizatiei. Anul acesta au transmis aplicatii pentru Bursa Raiffeisen 337 de studenti sau proaspeti absolventi. Dintre acestia, in urma procesului de selectie, au obtinut burse 11 tineri, bugetul alocat fiind de 30.000 euro.

Castigatorii Bursei Raiffeisen 2008 sunt: Mihaela Paun, castigatoarea unei burse in valoarea de 5.000 de euro. Mihaela va pleca la Nottingham Trent University, Londra, unde va studia Politici Macroeconomice; Ruxandra Mutihac, castigoatoarea unei burse de 4.000 de euro, care va pleca la Oxford, unde va studia Neurosciences; Bogdan Popescu, castigatorul unei burse de 3.000 de euro, care va pleca la Essex University, unde va urma cursurile unui Master in Politici Globale si Comparative; Andreea Enache, Anca Lacatusu, Ana Maria Lefter si Adina Calafateanu, care au castigat cate o bursa de 2.500 de euro; Anghel Negriu, Alexandra Urdea, Roxana Mincov, Andreea Firca, care au castigat cate o bursa de 2.000 de euro;

"Le doresc mult succes si sunt convins ca vor avea rezultate remarcabile. Ii invitam sa se alature echipei Raiffeisen Bank la finalizarea studiilor, deoarece avem intotdeauna nevoie de tineri bine pregatiti si entuziasti, iar banca noastra are multe de oferit: un mediu competitiv, in care punem accentul pe profesionalism, pasiune, etica, orientare spre solutii, responsabilitate si recunoasterea meritelor", a spus Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank are deja o traditie in a fi o scoala de management pentru tineri, deruland de mai multi ani o serie de programe destinate studentilor sau absolventilor: Raiffeisen Trainee, Bursa Raiffeisen, SME Raiffeisen School sau stagii de practica. Prin aceste programe, banca isi asuma responsabilitatea fata de tanara generatie, investind in educatia acesteia.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//