• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ArcelorMittal Construction Romania - investitii de 15 milioane de euro in 2 ani

ArcelorMittal Construction Romania - investitii de 15 milioane de euro in 2 ani

ArcelorMittal Construction Romania si-a majorat capacitatea de productie in cursul lui 2008, pana la 2000 de tone de tabla prelucrata lunar. Investitiile AMCRomania au demarat din 2007 si au insumat 15 milioane de euro, bani cu care au fost construite 2 facilitati de productie la Bucuresti si Iasi. AMCRomania beneficiaza de o capacitate de productie de 3 ori mai mare fata de momentul 2007, de dinaintea demararii investitiilor.

Gratie noilor capacitati de productie, 70 de procente din cifra de afaceri din 2008 a AMCRomania a fost generata prin productie interna. Restul de 30 de procente din cifra de afaceri a fost obtinut din importuri de la subsidiarele Grupului ArcelorMittal Construction din Europa.

"Datorita punerii in functiune a mai multor linii de productie, vom creste ponderea pe segmentele pe care activam chiar daca piata va scadea. Pentru 2009 am bugetat cresterea cifrei de afaceri spre 40 mil euro, adica o crestere de aproximativ 30 de procente fata de anul acesta", considera Marian Pirvu, director general AMCRomania.

Cel mai dinamic sector de business pentru AMCRomania in 2008 a fost divizia Arcald cu 50 de procente din cifra de afaceri, urmat de Arval cu 33 de procente si Armat cu 17 procente. Pe o piata care stagneaza, cel mai scump proiect furnizat de Divizia Arclad in 2008 a fost un complex de hale industriale in valoare de 650.000 de euro, dintr-un total de 28 de lucrari furnizate.

"Materia prima are o pondere de peste 80 de procente in cadrul costului de productie, iar cresterea pretului la otel si poliuretan din prima parte a lui 2008 a avut un impact important asupra pietii. Pentru 2009 inca nu am primit preturile la materie prima, insa scaderea cererii va conduce la preturi in descrestere pentru materii prime si materiale", a declarat Marian Pirvu.

Divizia Arval a AMCRomania, care se ocupa de gestionarea proiectelor speciale a realizat in 2008 proiecte pentru fabrici de preparate de carne, showroom auto etc. "Am lucrat in mare parte pentru clienti finali, birourile de arhitectura sau firme de consultanta asta pentru ca prin Divizia Arval oferim solutii personalizate pentru structuri, fatade si acoperisuri. Cresterea pe care o asteptam in perioada urmatoare pe zona solutiilor oferite de Arval, va fi similara cu boom-ul de acum 5-6 ani, de dupa aparitia primului supermarket pe structura metalica din Bucuresti", a spus Marian Pirvu.

Divizia Armat a AMCRomania a vandut in noiembrie 2008, 430.000 de mp de tigla metalica, suma de peste 207 % fata de 2007. "Tiglele speciale-premium-Armat reprezinta aproximativ 30 de procente din totalul cifrei de afaceri a Armat. Nu exista insa in piata o tendinta in sensul cresterii zonei premium", considera Marian Pirvu. Alte 20 de procente din rulajul Diviziei Armat au fost generate de elementele de finisaj sau de scurgere.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//