• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Arval Romania s-a alaturat proiectului Tree-Nation

Arval Romania s-a alaturat proiectului Tree-Nation

Arval Romania, parte a grupului financiar BNP Paribas si companie de referinta pe piata romaneasca si europeana a leasingului operational auto cu servicii incluse, s-a alaturat proiectului Tree-Nation. Tree-Nation se bucura de sprijinul Programului Natiunilor Unite pentru Mediu.

Arval Romania a plantat copaci pentru fiecare angajat si pentru fiecare client al companiei, prin intermediul acestui proiect ecologic. Astfel, pana la finalul lui 2008, compania va contribui cu peste 1.000 de copaci pe plantatia din regiunea Dosso, Niger.

"Arval Romania adopta o viziune globala asupra responsabilitatii pe care o companie o are fata de mediu, luand in calcul imbunatatirea conditiilor de mediu la o scara larga. Am decis sa ne concentram eforturile in regiunea de vest a Africii, pentru ca este zona cu cea mai mare nevoie de reimpadurire din lume, care contribuie intr-o masura mult mai mare la imbunatatirea conditiilor climatice la nivel global", a declarat Arnault Leglaye, Managing Director Arval Romania.

"In urma analizelor efectuate, la un rulaj de aproximativ 20.000 de km, intr-un an de zile, emisiile de CO2 pot oscila intre 2 si 5 tone. Astfel, Arval Romania va propune clientilor sai posibilitatea de a compensa emisiile de CO2, aceasta actiune tinand cont de specificul fiecarui vehicul ales de client, calculand automat numarul de copaci necesari pentru a compensa tonele de dioxid de carbon degajate in atmosfera. De asemenea, masurile ecologice de conducere a unui vehicul trebuie privite ca o necesitate, in conditiile in care acestea contribuie la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de dioxid de carbon cu 20%", a adaugat Arnault Leglaye.

Alaturi de lansarea propunerilor catre clientii companiei de a compensa emisiile de CO2 generate de utilizarea vehiculelor, Arval Romania estimeaza ca va planta anul viitor, cel putin 5.000 de copaci, tot in colaborare cu Tree-Nation. In plus, in 2009, Arval va promova in continuare in Romania vehiculele cu un consum redus si cu emisii de CO2 optimizate, iar pentru toata corespondenta comerciala, Arval Romania va folosi hartie reciclata, pe langa restul proiectelor care sunt in analiza spre a fi implementate.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//