• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sanoma Hearst Romania lanseaza revista Villa Design

Sanoma Hearst Romania lanseaza revista Villa Design

Sanoma Hearst Romania lanseaza revista Villa Design, un titlu up-market, ce apartine ariei de home&deco si se adreseaza unui public de elita, cu status social ridicat. Villa Design ofera combinatia intre clasic si modern pentru tot ceea ce este remarcabil in arta, arhitectura si design.

Targetul revistei este definit astfel: persoane cu varsta intre 25-55 de ani, 50% femei si 50% barbati, cu educatie superioara, cu venit si standarde sociale ridicate, preocupati in mod deosebit de calitate, pentru care casa si mediul in care traiesc reprezinta un important mijloc de a exprima reusita lor in viata.

Villa Design are 164 de pagini, frecventa trimestriala si un tiraj de 15.000 de exemplare.

"De ce lansam in plina criza imobiliara o publicatie home&deco? Pentru ca este o publicatie extraordinar de bine facuta. Mai este loc pe piata pentru o alta revista? Intotdeauna va fi loc pentru un produs bun in dauna celor mai putin bune.De ce publicatie home&deco up-market? Pentru ca atat piata de cititori cat si piata de clienti de publicitate ne-au cerut-o in mod direct", a declarat Cezar Burlan, advertising sales director Sanoma Hearst.

Campania de promovare se va desfasura pe TV, print, radio, online si prin actiuni BTL.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//