• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Business Standard lanseaza anuarul Economia in 2009

Business Standard lanseaza anuarul Economia in 2009

Cotidianul de afaceri Business Standard lanseaza in premiera pe piata media din Romania, anuarul "Economia in 2009". Primul si singurul singurul studiu complet despre tendintele din economia romaneasca, anuarul Business Standard previzioneaza tendintele macroeconomice si sectoriale ale tarii pentru anul 2009, are 100 de pagini si este impartit in trei sectiuni: Administratie, Macroeconomie si Analiza Sectoriala.

Prima sectiune include previziunile legate de evolutia mediului politic in 2009 si se centreaza pe politicile publice si administrative anticipate spre a fi implementate de Guvern, in contextul crizei.

A doua sectiune este dedicata prognozelor macroeconomice ale anului 2009 avand in vedere parametrii precum Produsul Intern Brut (PIB), inflatia, somajul, salariile, Investitiile Straine Directe (ISD),  balanta si deficitul comercial. Lideri de opinie, analisti si specialisti din business intaresc aceste previziuni prin comentarii referitoare la evolutia indicatorilor in 2008 si la estimarile pentru anul urmator.

Cea de a treia sectiune a studiului previzioneaza, in baza datelor publice si a celor oferite de companii, evolutia a zece sectoare economice (Pietele financiare, Consultanta, Constructii & Real Estate, Industrie, Energie, Retail & FMCG, Agricultura & Industrie alimentara, IT&C, Servicii si Media), in functie de trei indicatori: ritm de crestere, evolutia marjelor de profit si evolutia salariilor. De asemenea, studiul dezvaluie oportunitatile si amenintarile la adresa economiei Romaniei in 2009 si previzioneaza evenimentele majore care vor marca mediul de business anul viitor.

"Cred ca este cel mai bun moment pentru lansarea pe piata a unui produs editorial de tipul Anuarului Business Standard "Economia in 2009". Spun asta, gandindu-ma la faptul ca am luat pulsul companiilor in luna noiembrie, inceputul lunii decembrie, perioada in care acestea isi fac, de regula, bugetele pentru anul urmator. La fel de adevarat este, ca situatia s-a schimbat acum total fata de alti ani, unele companii preferand sa mai astepte si sa cuantifice mai exact cat de puternic vor fi afectate de criza economica globala, al carui prim val a lovit deja companiile locale.

"Economia in 2009" este expresia fidela a ceea ce simte, vede si crede acum mediul de business ca se va intampla anul viitor cu indicatorii esentiali - marje de profit, salarii, crestere sectoriala -, precum si ce tendinte vor modela principalele sectoare - de la banci, burse, imobiliare, energie, industrie pana la agricultura, IT & C, media sau turism", a declarat Adrian Mirsanu, redactor sef Business Standard.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//