• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Action Global Communications Romania a incheiat un parteneriat cu Financial Times

Action Global Communications Romania a incheiat un parteneriat cu Financial Times

Action Global Communications a semnat un parteneriat de exclusivitate cu Financial Times, unul dintre cele mai importante cotidiene de afaceri din lume.

Action a devenit recent partenerul exclusiv al Financial Times pentru vanzare de spatii publicitare in Romania. Parteneriatul este rezultatul cooperarii reusite, vreme de 15 ani, a Financial Times cu biroul central al agentiei din Nicosia, Cipru, si de 3 ani cu biroul din Atena.

"Suntem incantati sa continuam acest parteneriat indelungat si de succes pe care reteaua noastra l-a cultivat impreuna cu Financial Times", a declarat Ruxandra Scortea, Managing Director Action Global Communications Romania.

"Romania este, cu siguranta, una dintre cele mai promitatoare piete din regiune, si intentionam sa folosim experienta noastra in domeniul consultantei pentru a oferi suportul si consilierea necesara companiilor locale si institutiilor publice de a obtine expunerea necesara dezvoltarii afacerilor", a adaugat Ruxandra Scortea.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//