• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BCR a lansat campania de incurajare a efectuarii platilor cu cardurile

BCR a lansat campania de incurajare a efectuarii platilor cu cardurile

Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat o campanie de incurajare a efectuarii platilor cu cardurile BCR la POS-urile comerciantilor. Pentru orice plata astfel efectuata posesorii de carduri de debit si credit BCR vor primi un bonus de 0,6% din suma platita.

Campania se deruleaza pana la sfarsitul lunii mai 2009.

"Scopul acestei campanii este educarea oamenilor in spiritul folosirii cardurilor pentru efectuarea platilor la comercianti. In momentul acesta doar 11% dintre tranzactiile cu cardul se fac prin intermediul POS-ului, iar tinta noastra pe termen mediu este sa ajungem la 15%.

Plata cu cardul face parte din obiceiurile zilnice in tarile occidentale si credem ca acest obicei trebuie sa ia o amploare mai mare si in Romania. Pentru ca ocupam o pozitie importanta pe piata bancara din Romania stim ca una dintre principalele noastre indatoriri este sa educam si sa ajutam oamenii sa isi foloseasca in mod eficient banii", a declarat Igor Zganjer, director executiv al Directiei Carduri in cadrul BCR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//