• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Generali Asigurari a lansat campania RCA 2009-2010

Generali Asigurari a lansat campania RCA 2009-2010

Generali Asigurari a lansat, la inceputul lunii decembrie 2008, oferta de asigurari RCA pentru 2009-2010. Polita RCA ofera preturi speciale si Asistenta Rutiera inclusa.  Generali are tarife RCA segmentate, calculate in functie de capacitatea cilindrica a autovehiculului, varsta asiguratului si localitatea de domiciliu a acestuia.

Oferta RCA este sustinuta printr-o campanie de advertising, al carei mesaj este: "Generali Asigurari iti ofera preturi speciale la polita RCA + Asistenta rutiera GRATUIT: in plus, daca esti parinte, beneficiezi de un discount de 20%". Conceptul creativ apartine agentiei de publicitate Prospero.

"Platforma de comunicare folosita in campania RCA mentine aceeasi linie de adresare folosita in campania "Casco - pentru soferii responsabili, beneficiile sunt pe masura". Incurajam soferii prudenti, in cazul de fata parintii, pe care noi ii consideram mai atenti, si carora le acordam discount-uri: asistenta rutiera gratuita si 20% reducere la polita RCA. Nu i-am uitat nici pe ceilalti asigurati ai nostri, carora le-am pregatit, de asemenea, reduceri", a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing Generali Asigurari.

Campania RCA se va desfasura la nivel national, in perioada decembrie 2008 - ianuarie 2009, si utilizeaza un mix de comunicare integrat, folosind atat canalele de promovare traditionale (TV, radio, presa scrisa, pliante), cat si cele inovative (Out-Of-Home – TV Screens, SMS, aplicatii online).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//