• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mazda ofera taxa de poluare cadou in perioada 15 decembrie - 31 ianuarie 2009

Mazda ofera taxa de poluare cadou in perioada 15 decembrie - 31 ianuarie 2009

In perioada 15 decembrie - 31 ianuarie 2009, cumparatorii care vor alege unul dintre modelele Mazda6 cu motorizarea pe benzina de 2,5l sau CX-7 vor primi cadou din partea companiei contravaloarea taxei de poluare. Oferta este valabila la orice dealer Mazda in limita stocului disponibil.

Atat Mazda6, cat si Mazda CX-7 sunt doua dintre modelele care s-au remarcat in segmentele lor atat prin design cat si prin performantele dinamice. SUV-ul crossover oferit de Mazda a fost rasplatit anul acesta cu distinctia "Cel mai 4x4 SUV" din Romania, iar Mazda6 a fost desemnata de cititorii revistei Auto Motor si Sport cea mai buna masina de clasa medie in cadrul competitiei "Best Cars 2008".

Cele doua modele au contribuit semnificativ  la vanzarile Mazda in Romania in primele 11 luni ale anului 2008. Constructorul nipon a comercializat 321 de unitati CX-7 si 405 de unitati Mazda6 in aceasta perioada. Cumulat, acestea au reprezentat 30% din vanzarile companiei in intervalul ianuarie-noiembrie 2008 pe piata autohtona.

"Exista acum un motiv in plus pentru cei care sunt interesati de unele dintre cele mai puternice motorizari din oferta Mazda", a declarat Dragos Grapinoiu, Marketing Manager Mazda. "Atat Mazda6, cat si SUV-ul CX-7 sunt doua modele reprezentative pentru companie. Acestea inglobeaza filosofia Zoom-Zoom si atributele clasice Mazda: design expresiv, sportivitate si fiabilitate".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//