• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Toyota estimeaza o scadere cu 10 la suta a vanzarilor in 2009

Toyota estimeaza o scadere cu 10 la suta a vanzarilor in 2009

Toyota Motor preconizeaza o scadere cu zece la suta a previziunilor de vanzari pentru anul 2009, din cauza crizei, ceea ce ar reprezenta al doilea an de scaderi pentru compania nipona, a anuntat joi Nikkei, citat de agentia EFE.

Producatorul japonez estimeaza ca anul viitor va vinde cu 7,5 milioane autoturisme mai putin la nivel mondial si calculeaza ca, in 2008, vanzarile vor fi cu cinci la suta mai mici fata de cele din 2007, acesta fiind prima scadere a vanzarilor din ultimii zece ani. In ceea ce priveste vanzarile nationale, Toyota preconizeaza ca acestea vor ramane nemodificate - 1,45 milioane unitati, dar compania nipona se asteapta la o continuare a trendului de scadere pe pietele din SUA si Europa.

In iulie, producatorul auto japonez si-a redus obiectivul de vanzari pentru 2008 de la 8,84 milioane unitati la 8,5 milioane unitati. Impreuna cu vanzarile realizate de filialele sale Daihatsu si Hino Motors, Toyota calculeaza ca va ajunge la noua milioane unitati vandute anul acesta si la mai putin de 8,5 milioane unitati in 2009, semnificativ sub nivelul de 9,37 milioane autovehicule vandute in 2007.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//