Toyota Motor preconizeaza o scadere cu zece la suta a previziunilor de ~ vanzari pentru anul 2009, din cauza crizei, ceea ce ar reprezenta al ~ doilea an de scaderi pentru compania nipona, a anuntat joi Nikkei, citat ~ de agentia EFE. Producatorul japonez ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Toyota estimeaza o scadere cu 10 la suta a vanzarilor in 2009

Toyota Motor preconizeaza o scadere cu zece la suta a previziunilor de vanzari pentru anul 2009, din cauza crizei, ceea ce ar reprezenta al doilea an de scaderi pentru compania nipona, a anuntat joi Nikkei, citat de agentia EFE.
Producatorul japonez estimeaza ca anul viitor va vinde cu 7,5 milioane autoturisme mai putin la nivel mondial si calculeaza ca, in 2008, vanzarile vor fi cu cinci la suta mai mici fata de cele din 2007, acesta fiind prima scadere a vanzarilor din ultimii zece ani. In ceea ce priveste vanzarile nationale, Toyota preconizeaza ca acestea vor ramane nemodificate - 1,45 milioane unitati, dar compania nipona se asteapta la o continuare a trendului de scadere pe pietele din SUA si Europa.
In iulie, producatorul auto japonez si-a redus obiectivul de vanzari pentru 2008 de la 8,84 milioane unitati la 8,5 milioane unitati. Impreuna cu vanzarile realizate de filialele sale Daihatsu si Hino Motors, Toyota calculeaza ca va ajunge la noua milioane unitati vandute anul acesta si la mai putin de 8,5 milioane unitati in 2009, semnificativ sub nivelul de 9,37 milioane autovehicule vandute in 2007.
Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info