• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BrazideCraciun.ro a inregistrat un trafic mediu de 5.000 de clienti

BrazideCraciun.ro a inregistrat un trafic mediu de 5.000 de clienti

BrazideCraciun.ro, cel mai important magazin online destinat vanzarilor de brazi si decoratiuni de Craciun, proiect marca Gravity Design, a anuntat un interes crescut al consumatorilor pentru achizitiile online de produse specifice sarbatorilor de iarna, concretizat intr-un trafic mediu zilnic de 5.000 de clienti. Numai in primele 9 zile ale lunii decembrie 2008, traficul realizat pe site a depasit intreg traficul lunii decembrie 2007.

"Pentru sezonul de iarna, estimam o triplare a traficului, dar si a vanzarilor in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Vor fi peste 100.000 de vizitatori ai site-ului BrazideCraciun.ro numai in perioada de sarbatori si estimam ca in zilele de varf de la inceputul saptamanii viitoare, numarul zilnic de vizitatori va depasi pragul de 10.000, acum fiind de aproximativ 5.000 pe zi. In ansamblu, site-ul este acum deja intre primele 25 site-uri romanesti de e-commerce conform www.trafic.ro si, evident, primul din categoria sa de produse", a declarat Marius Ghenea, presedinte Gravity Design.

BrazideCraciun.ro se adreseaza atat clientilor individuali, cat si oganizatiilor care au nevoie de o solutie profesionista pentru amenajari complete de Craciun ale spatiilor din interior sau exterior. Din totalul clientilor, 70 de procente sunt reprezentate de persoane fizice, restul de 30% fiind reprezentat de companii. 

Ponderea denota tendinta consumatorului modern de a economisi timp, prin alegerea unor solutii pragmatice. Principalele avantaje pe care le ofera site-ul sunt definite, in primul rand, de diversitatea mare a serviciilor si produselor oferite si calitatea acestora. Clientii pot alege dintr-o varietate mare de brazi naturali, brazi artificiali, decoratiuni interioare si de exterior si pachete avantajoase de servicii pentru companii.

"In acest sezon de Craciun, fata de anul trecut, constatam o crestere foarte mare a comenzilor online pe site-ul nostru pentru amenajarile complete de Craciun, care vin atat de la persoane fizice cat si de la companii pentru sediile lor. Un astfel de serviciu include nu doar traditionalul brad de Craciun, ci si toate decoratiunile necesare, inclusiv transportul, montajul si apoi demontarea acestora dupa perioada de Sarbatori. in acest fel, clientii nostri isi pot asigura o atmosfera festiva de Craciun si in acelasi timp pot economisi mult timp si bani", a declarat Marius Dosinescu, general manager Gravity Design.

Pentru acest sezon, portofoliul de produse si servicii oferite de BrazideCraciun.ro a fost extins in comparatie cu oferta anului trecut. "Am dezvoltat mult partea de brazi artificiali in site, care sunt foarte interesanti pentru anumite categori de clienti deoarece salveaza costuri viitoare prin reutilizare. De asemenea, am adaugat o zona importanta pentru business prin introducerea pachetelor de decoratiuni si amenajari de Craciun pentru business", completeaza Marius Dosinescu. 

Pe langa oferta traditionala, in acest sezon, segmentul decoratiunilor de interior si exterior si a serviciilor conexe reprezinta o directie importanta in orientarea generala a site-ului. De altfel, segmentul decoratiunilor reprezinta circa 35% din totalul afacerilor realizate de BrazideCraciun.ro. O alta directie importanta in acest sezon este reprezentata de segmentul de lux, cu o pondere de aproximativ 10% din business.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//