• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mediafax a lansat site-ul www.comunicate.mediafax.biz

Mediafax a lansat site-ul www.comunicate.mediafax.biz

Mediafax a lansat www.comunicate.mediafax.biz, o platforma online performanta ce permite distributia de comunicate de presa insotite de fotografii, fisiere audio si video, dar si interactiunea intre clientii care distribuie aceste comunicate si utilizatorii carora le sunt destinate. 

Noul site realizat de Mediafax, cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din Romania, este un instrument flexibil si interactiv prin care clientii pot posta singuri comunicate multimedia (text, foto, audio si video) si pot dezbate informatiile din acestea cu utilizatorii inregistrati ai www.comunicate.mediafax.biz, prin intermediul comentariilor de pe site.

Astfel, abonatii au la dispozitie un cont pentru a-si publica singuri comunicatele de presa, la care pot adauga nu doar fotografii, ci si fisiere audio si video. La randul lor, utilizatorii neinregistrati ai site-ului au acces liber la intregul continut, in timp ce utilizatorii inregistrati beneficiaza, in plus, de doua functionalitati: pot comenta comunicatele pentru care clientii au aprobat aceasta optiune si isi pot seta alerte pe e-mail pentru a fi informati despre postarea unor comunicate noi.

"Site-ul www.comunicate.mediafax.biz a fost conceput ca o platforma eficienta si interactiva de distributie si expunere a comunicatelor de presa. Companiile, institutiile si agentiile de PR abonate isi gestioneaza singure contul de pe site pentru a transmite catre presa informatiile dorite, inclusiv sub forma unor comunicate multimedia. Jurnalistii sau alti ultilizatori inregistrati ai site-ului pot comenta informatiile, interactionand astfel cu cei care au postat comunicatele", a declarat Bogdan Ceausescu, Unit Manager Mediafax Monitorizare, intr-un comunicat de presa remis BrandInfo.ro

Comunicatele sunt grupate pe domenii (administratie publica, afaceri, arta & entertainment, auto, banci, educatie/cultura, finante/contabilitate, media/publicitate, politic, religie etc.) si pe companii. Orice utilizator poate face cautari simple sau avansate, dupa unul ori mai multe criterii, in baza de comunicate.

Totodata, www.comunicate.mediafax.biz include un calendar de evenimente realizat pe baza conferintelor de presa, a lansarilor, ceremoniilor, dezbaterilor publice si a celorlalte evenimente anuntate prin comunicatele postate pe site.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//