• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Orange a lansat Cronos Vocal, serviciu dedicat persoanelor cu dizabilitati

Orange a lansat Cronos Vocal, serviciu dedicat persoanelor cu dizabilitati

Orange Romania a anuntat lansarea serviciului Cronos Vocal prin intermediul caruia persoanele cu deficiente de vedere primesc vocal informatii despre abonamentul propriu.

Cronos Vocal se activeaza prin solicitarea titularului la Serviciul Clienti, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde afla numarul de minute disponibile pana la sfarsitul lunii de facturare si valoarea costului suplimentar. Spre deosebire de serviciul standard care ofera informatiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevazatoare sau slab vazatoare, Cronos Vocal foloseste vocea unui robot pentru a transmite aceleasi date.

Odata cu lansarea noii solutii de control al costurilor, Orange anunta introducerea optiunii de marire a fontului de pe site-ul propriu www.orange.ro. In felul acesta, navigarea in sectiunile precum oferta curenta, gama de terminale, programul Orange Thank You sau serviciul de roaming este mai accesibila pentru persoanele cu dificultati de vedere.

"In Romania exista aproximativ 80.000 de persoane inregistrate cu deficiente de vedere, iar multe dintre acestea folosesc serviciile de telefonie mobila. Prin lansarea Cronos Vocal, o solutie noua pe piata locala, clientii Orange care sufera de afectiuni de vedere vor obtine vocal informatii actualizate despre abonamentul propriu si isi vor putea gestiona contul mai usor", a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//