Buderus, producator de top in domeniul sistemelor de incalzire, a anuntat lansarea ~ unei campanii de Guerilla Marketing, care atrage atentia asupra sistemelor sale ecologice ~ de incalzire si a implicatiilor Programului National de Finantare Casa Verde. ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Buderus a lansat campania de Guerilla Marketing Heat up now
Buderus, producator de top in domeniul sistemelor de incalzire, a anuntat lansarea unei campanii de Guerilla Marketing, care atrage atentia asupra sistemelor sale ecologice de incalzire si a implicatiilor Programului National de Finantare "Casa Verde". Noul program, ce va avea un impact deosebit asupra pietei romanesti de sisteme de incalzire, va fi demarat pe 5 ianuarie 2009, fiind derulat cu ajutorul Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile si finantat de Administratia Fondului pentru Mediu.
Campania de Guerilla Marketing initiata de Buderus pe 10 decembrie 2008, consta in oferirea a 15.000 de caciulite albastre tuturor trecatorilor aflati in centrul Bucurestiului. Caciulitele simbolizeaza ideea de confort termic oferit de produsele Buderus, in mijlocul unui oras inghetat. Cu aceasta ocazie, Buderus a anuntat lansarea unui nou site de internet www.heat-up-now.com, unde vizitatorii pot gasi mai multe informatii despre campania de Guerilla Marketing, pot vedea poze si filme din timpul pregatirii evenimentului. Mai mult, pana pe 31 decembrie 2008, noul site ofera posibilitatea de a trimite felicitari electronice amuzante sau de a castiga un premiu surpriza la tombola speciala de sarbatori.
"Mesajul campaniei, "Heat up now", este menit "sa aduca Buderus mai aproape de consumatorii romani si sa le prezinte mai multe informatii despre suportul pe care il pot primi pentru a-si transforma locuinta intr-o "Casa Verde", a afirmat Alexandru Eftimiu, Director General, Buderus Romania.
"In acelasi timp, dorim sa oferim publicului recomandari personalizate despre sistemele ecologice de incalzire care sa faciliteze un confort termic sporit acasa sau la birou. Scopul nostru este sa punem la dispozitia clientilor echipamente performante si de incredere, cu o eficienta energetica sporita, ce permite reducerea costurilor", a adaugat Alexandru Eftimiu.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info