• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Buderus a lansat campania de Guerilla Marketing Heat up now

Buderus a lansat campania de Guerilla Marketing Heat up now

Buderus, producator de top in domeniul sistemelor de incalzire, a anuntat lansarea unei campanii de Guerilla Marketing, care atrage atentia asupra sistemelor sale ecologice de incalzire si a implicatiilor Programului National de Finantare "Casa Verde". Noul program, ce va avea un impact deosebit asupra pietei romanesti de sisteme de incalzire, va fi demarat pe 5 ianuarie 2009, fiind derulat cu ajutorul Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile si finantat de Administratia Fondului pentru Mediu.

Campania de Guerilla Marketing initiata de Buderus pe 10 decembrie 2008, consta in oferirea a 15.000 de caciulite albastre tuturor trecatorilor aflati in centrul Bucurestiului. Caciulitele simbolizeaza ideea de confort termic oferit de produsele Buderus, in mijlocul unui oras inghetat. Cu aceasta ocazie, Buderus a anuntat lansarea unui nou site de internet www.heat-up-now.com, unde vizitatorii pot gasi mai multe informatii despre campania de Guerilla Marketing, pot vedea poze si filme din timpul pregatirii evenimentului. Mai mult, pana pe 31 decembrie 2008, noul site ofera posibilitatea de a trimite felicitari electronice amuzante sau de a castiga un premiu surpriza la tombola speciala de sarbatori.

"Mesajul campaniei, "Heat up now", este menit "sa aduca Buderus mai aproape de consumatorii romani si sa le prezinte mai multe informatii despre suportul pe care il pot primi pentru a-si transforma locuinta intr-o "Casa Verde", a afirmat Alexandru Eftimiu, Director General, Buderus Romania.

"In acelasi timp, dorim sa oferim publicului recomandari personalizate despre sistemele ecologice de incalzire care sa faciliteze un confort termic sporit acasa sau la birou. Scopul nostru este sa punem la dispozitia clientilor echipamente performante si de incredere, cu o eficienta energetica sporita, ce permite reducerea costurilor", a adaugat Alexandru Eftimiu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//