• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Divizia Business Media Realitatea - Catavencu lanseaza campania Prietenii lui Mos Craciun

Divizia Business Media Realitatea - Catavencu lanseaza campania Prietenii lui Mos Craciun

Divizia de business a grupului Realitatea - Catavencu a initiat proiectul "Prietenii lui Mos Craciun". Campania consta in colectarea de jucarii in beneficiul copiilor fara posibilitati materiale, aflati in centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov.

"Prietenii lui Mos Craciun" se adreseaza atat angajatilor Realitatea-Catavencu, cat si publicului diviziei de business. Colaboratorii precum si companiile responsabile social au fost invitate sa sprijine aceasta initiativa. S-au alaturat deja campaniei Fundatia Vodafone si Fundatia RTC.

"Pentru Fundatia Vodafone Romania, fiecare Craciun inseamna solidaritate, implicare si suport din partea tuturor colegilor din cadrul Vodafone Romania. Cu totii sunt "Prietenii lui Mos Craciun" si, datorita generozitatii lor, sarbatoarea Craciunului devine mai calda si mai plina de bucurie pentru copiii mai putin norocosi din centrele de plasament. Le multumim tuturor pentru ca ne sunt alaturi de 10 ani si pentru ca, prin gestul lor de a darui o jucarie, reusim sa aducem un zambet pe chipul unui copil", a declarat Elena Serban, Director Fundatia Vodafone.

"Deviza Fundatiei RTC a fost si a ramas Cu putin se poate face mult bine. Ne bucuram sa putem contribui la aceasta actiune, sa aducem spiritul Craciunului acolo unde Mosul vine mai rar", a spus Mirela Nemteanu, Directorul Fundatiei RTC.

"Cred ca de sarbatori, cea mai mare bucurie a unui copil este sa primeasca jucarii. Prin aceasta campanie ne dorim sa putem oferi bucurie cat mai multor copii fara posibilitati materiale. Am invitat comunitatea de business sa ne sprijine in acest efort umanitar si ne bucura sa vedem ca sunt alaturi de noi", a declarat Sorin Freciu, presedinte Divizie Business Media, Realitatea-Catavencu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//