Divizia de business a grupului Realitatea - Catavencu a initiat proiectul Prietenii ~ lui Mos Craciun. Campania consta in colectarea de jucarii in beneficiul copiilor ~ fara posibilitati materiale, aflati in centre de plasament din Bucuresti si judetul ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Divizia Business Media Realitatea - Catavencu lanseaza campania Prietenii lui Mos Craciun
Divizia de business a grupului Realitatea - Catavencu a initiat proiectul "Prietenii lui Mos Craciun". Campania consta in colectarea de jucarii in beneficiul copiilor fara posibilitati materiale, aflati in centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov.
"Prietenii lui Mos Craciun" se adreseaza atat angajatilor Realitatea-Catavencu, cat si publicului diviziei de business. Colaboratorii precum si companiile responsabile social au fost invitate sa sprijine aceasta initiativa. S-au alaturat deja campaniei Fundatia Vodafone si Fundatia RTC.
"Pentru Fundatia Vodafone Romania, fiecare Craciun inseamna solidaritate, implicare si suport din partea tuturor colegilor din cadrul Vodafone Romania. Cu totii sunt "Prietenii lui Mos Craciun" si, datorita generozitatii lor, sarbatoarea Craciunului devine mai calda si mai plina de bucurie pentru copiii mai putin norocosi din centrele de plasament. Le multumim tuturor pentru ca ne sunt alaturi de 10 ani si pentru ca, prin gestul lor de a darui o jucarie, reusim sa aducem un zambet pe chipul unui copil", a declarat Elena Serban, Director Fundatia Vodafone.
"Deviza Fundatiei RTC a fost si a ramas Cu putin se poate face mult bine. Ne bucuram sa putem contribui la aceasta actiune, sa aducem spiritul Craciunului acolo unde Mosul vine mai rar", a spus Mirela Nemteanu, Directorul Fundatiei RTC.
"Cred ca de sarbatori, cea mai mare bucurie a unui copil este sa primeasca jucarii. Prin aceasta campanie ne dorim sa putem oferi bucurie cat mai multor copii fara posibilitati materiale. Am invitat comunitatea de business sa ne sprijine in acest efort umanitar si ne bucura sa vedem ca sunt alaturi de noi", a declarat Sorin Freciu, presedinte Divizie Business Media, Realitatea-Catavencu.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info