• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UPC Romania a ajuns la 100.000 de abonati la televiziunea digitala prin cablu

UPC Romania a ajuns la 100.000 de abonati la televiziunea digitala prin cablu

Mai mult de 100.000 de clienti au trecut la noul serviciu de televiziune digitala oferit de UPC, serviciu care a depasit cu mult asteptarile utilizatorilor de televiziune analogica. Dezvoltarea televiziunii digitale la UPC s-a dovedit o adevarata poveste de succes, compania devenind lider de piata pe acest segment.

UPC Romania si-a respectat promisiunea de a transforma lumea digitala intr-un spatiu accesibil oricarei familii din Romania, lansand televiziunea digitala prin cablu in cele mai importante 23 de orase din tara: Bucuresti, Constanta, Iasi, Cluj Napoca, Timisoara, Botosani, Ploiesti, Suceava etc.

Pentru a face digitalul si mai atractiv, UPC digital ofera clientilor sai un pachet de baza de 60 de canale, dar si cel mai larg pachet TV din Romania, care contine 109 programe.

Toate pachetele beneficiaza de caracteristici precum ghidul electronic al programelor, canale digitale de radio, control parental, imagine si sunet la o calitate superioara fata de transmisia analogica, cu instalare usoara care nu presupune antena de satelit. Mai mult, televiziunea digitala este disponibila si in pachete 2Play (impreuna cu serviciul de telefonie fixa) sau in pachete 3Play - care contin pe langa televiziune digitala si telefonie fixa si internet de mare viteza.

"Aceste rezultate reprezinta dovada eforturilor noastre de a incerca sa inlaturam bariera catre noua lumea digitala, oferind produse usor de inteles si de folosit de catre toata lumea", a declarat Jack Mikaloff CEO UPC Romania. "Am inteles cat de complicata este viata in prezent si de accea am facut tot ce ne-a stat in putinta sa oferim o televiziune digitala care sa se potriveasca nevoilor si dorintelor clientilor nostri, si care sa contina cat mai multe beneficii care fac viata mai usoara".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//