• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Friends Advertising a realizat campania de comunicare pentru Fruttia

Friends Advertising a realizat campania de comunicare pentru Fruttia

Friends Advertising a semnat noua campanie de comunicare pentru Fruttia, brand al clientului traditional al agentiei, European Drinks. Friends a colaborat cu regizorul Johan Gulbranson, recunoscut pentru numeroasele premii castigate la Festivalul de la Cannes.

Friends Advertising, agentie de comunicare parte a grupului IMSG Bucuresti a anuntat realizarea spotului TV pentru Fruttia. Fruttia este cel mai nou brand pe care colaborarea dintre Friends si Trout & Partners il construieste pentru European Drinks. Campania de comunicare Fruttia include presa si TV si se desfasoara in perioada 15 octombrie - 30 decembrie 2008.

Obiectivul brief-ului a fost comunicarea cat mai eficienta a mesajului: Fruttia are un ambalaj nou si modern care reflecta mai bine calitatile produsului. Mai mult, campania trebuia sa ia forma unei lupte aprige impotriva artificialului: printr-un indemn indraznet, un declansator de stimuli care sa sustina activitatile de protejare a valorilor naturalului.

"N-avea cum sa nu iasa bine. Compania de productie a fost Reload Film si agentia a fost Friends Advertising. De fapt, toata lumea implicata in proiect ar fi putut fi numita Friends. Cu un client de treaba, cu o agentie buna si cu bunul meu prieten, Traian (de la Reload) nu avea cum sa nu iasa o treaba buna", a declarat Johan Gulbranson.

Friends a ales sa comunice noul ambalaj Fruttia si calitatile produsului printr-o alegorie si s-a transformat in agentie de turism pentru portocalele care vin in Romania "de departe". Aici, localnicii, ospitalieri le transforma in suc. "Ideea este simpla, personajele principale sunt Juicy si Pulp".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//