• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pluriva, o noua identitate semnata Brandient

Pluriva, o noua identitate semnata Brandient

Brandient a finalizat procesul de rebranding corporatist pentru Montero Soft, compania de solutii IT, desprinsa din cadrul grupului Montero. Ca rezultat al succesului obtinut din specializarea in livrarea de solutii informatice pentru industria farmaceutica, Montero Soft a decis sa-si dezvolte portofoliul de solutii pentru a se impune ca un jucator important pe piata regionala de solutii complete de IT, si astfel s-a conturat nevoia unei noi identitati si filosofii organizationale.

Procesul de rebranding a acoperit schimbarea identitatii verbale si vizuale si o noua pozitionare pe piata, care sa reflecte mai bine aspiratiile si competentele companiei. Noul nume este Pluriva si evidentiaza plurivalenta solutiilor oferite, dar si a talentelor si knowledge-ului detinut de companie. Brandul Pluriva este dezvoltat pe atributele de functionalitate, siguranta, rigurozitate si inovatie. Pluriva este un mecanism care functioneaza cu scopul de a eficientiza activitatile clientilor sai.

Desenul identitatii vizuale Pluriva, pune in valoare ideea de plurivalenta, de mecanism flexibil si functional. Litera asigura transmiterea unei sentiment de usor si prietenos. Identitatea vizuala si aplicatiile Pluriva sunt semnate de designerul Brandient, Iancu Barbarasa.

"Provocarea Pluriva a constat in realizarea unui simbol, si a unui limbaj grafic ludic, versatil, dar in acelasi timp modern si practic, care sa poata exprima deschiderea si adaptabilitatea, dar si profesionalismul cu care specialistii Pluriva abordeaza nevoile clientilor", a declarat Iancu Barbarasa, designer Brandient.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//