• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Italian Coffee Concept va deschide prima cafenea Testa Rossa din Romania

Italian Coffee Concept va deschide prima cafenea Testa Rossa din Romania

Italian Coffee Concept a anuntat deschiderea in Romania a companiei Testa Rossa, membra a grupului austriac Wedl, cu o expertiza de peste un secol in industria cafelei, prin semnarea contractului de franciza master pentru Romania de catre Marius Ghenea.

"Testa Rossa este un concept pan-european de cafenele care vine in Romania foarte bine adaptat la cerintele pietei locale, pe baza colaborarii excelente pe care compania noastra, Italian Coffee Concept, ca detinator al francizei principale Testa Rossa, o are cu grupul austriac Wedl, detinatorul marcii Testa Rossa. Acest concept, sustinut de o investitie substantiala planificata in urmatorii ani, creeaza premisele unei dezvoltari de succes in Romania a retelei de cafenele Testa Rossa", a declarat Marius Ghenea, presedintele Italian Coffee Concept.

"Marius Ghenea este unul dintre cei mai de succes antreprenori si investitori romani din noua generatie si este un partener de incredere pentru grupul Wedl in Romania. Odata cu intrarea Romaniei in Uniunea Europeana, asistam la o crestere si o maturizare semnificativa a pietei locale de profil si, de aceea, credem ca este un moment potrivit pentru lansarea conceptului Testa Rossa si in Romania. Astfel, putem spune ca in reteaua noastra de cafenele, Romania trece alaturi de tari precum Austria, Germania, Italia sau Ungaria", a declarat presedintele grupului austriac Wedl, Leopold Wedl.

Prima cafenea Testa Rossa deschisa are o suprafata de 130 de metri patrati si a necesitat o investitie de 250.000 de euro. Compania isi propune o tinta de de vanzari de 500.000 de euro pentru prima locatie, in primele douasprezece luni, iar pentru urmatorii 2 ani planul de deschidere minimal cuprinzand opt unitati. Testa Rossa este detinuta de Marius Ghenea cu un procent de 70% si respectiv de Cristi Iorga, antreprenor si director general cu 30%, in calitate de detinator Master Franchise Testa Rossa pentru Romania. Compania estimeaza investitii de 1,6 milioane euro in dezvoltarea cafenelelor cu acest brand in Romania in urmatorii 3 ani.

"Am ales ca prima cafenea Testa Rossa sa fie in Liberty Center, cea mai noua dezvoltare comerciala a capitalei in 2008, iar in urmatoarele doua luni asteptam deja inaugurarea unei alte locatii situate tot intr-un centru comercial. Astfel, putem vorbi de minim trei cafenele deschise pana la sfarsitului anului 2009", a adaugat Marius Ghenea.

"Avem deja multe cereri in acest sens si vom selecta in functie de sustinerea financiara si experienta de business ale solicitantului de franciza, dar si de localizarea geografica, intrucat suntem interesati sa dezvoltam in franciza in special in orasele aflate la distanta mare de Bucuresti", a completat Marius Ghenea.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//