• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Millennium Bank, pe locul 9 in topul brandurilor bancare

Millennium Bank, pe locul 9 in topul brandurilor bancare

Millennium Bank se situeaza pe locul 9 in topul brandurilor bancare cu un indicator mare de recunoastere asistata. Millennium Bank are o recunoastere asistata de 71% si o notorietate spontana de 17%, conform datelor celui mai recent studiu de piata realizat de Daedalus Consulting/MillwardBrown pentru Millennium Bank.

Studiul de piata arata ca valoarea indicatorului de recunoastere asistata a bancii a crescut  cu 15%, din decembrie 2007, pana in iulie 2008. De asemenea, indicatorul de notorietate spontana a crescut de la aproximativ 11%, la finalul lui 2007 - la 17% in iulie 2008, dupa noua luni de la lansarea bancii in Romania.

"Rezultatele cercetarii subliniaza faptul ca Millennium Bank a acumulat un capital de imagine semnificativ. Iar indicatorii de performanta identificati prin acest studiu confirma coerenta strategiei noastre de comunicare, pe termen mediu si lung. Ne bucuram ca brandul Millennium Bank beneficiaza deja de o identitate puternica, usor de recunoscut, avand in vedere concurenta solida din domeniul bancar", a declarat Cristina Bold,  Head of Corporate Communications, Millennium Bank Romania.

Studiul a fost realizat in noua valuri de cercetare, pe un esantion reprezentativ national, in perioada 17 septembrie 2007 - 20 iulie 2008. Au fost intervievate 3.013 de persoane, cu varste intre 18 si 55 de ani, din mediul urban (orase cu peste 50.000 de locuitori), cu un venit lunar de peste 150 euro de persoana. Marja de eroare a studiului este de +/- 1,8%.

Strategia de comunicare a bancii a fost dezvoltata local de echipa formata din Cristina Bold, Head of Corporate Communications, Ioana Popa, Brand & Communication Manager,  Cristiana Sintescu, Merchandising Officer, si Ana Maria Marin, Events Specialist.

Millennium Bank a colaborat cu urmatoare agentii: GMP Advertising, Rogalski Grigoriu PR si Initiative Media.

Millennium Bank, subsidiara celui mai mare grup privat din Portugalia, Millennium bcp, si-a inceput activitatea activitatea pe piata romaneasca pe data de 11 octombrie 2007 prin deschiderea simultana a 39 de sucursale, in Bucuresti si in opt orase din tara.

Millennium Bank se adreseaza atat companiilor cat si populatiei, printr-o gama larga de produse. Investitia initiala pentru Romania a fost de 40 milioane euro, iar pana la sfarsitul anului 2011, banca estimeaza o investitie de 300 milioane euro, urmand ca numarul sucursalelor sa ajunga la 100, pana la sfarsitul anului 2009.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//