• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

In Bucuresti Mall si Plaza Romania se desfasoara campania umanitara Bine faci, bine gasesti

In Bucuresti Mall si Plaza Romania se desfasoara campania umanitara Bine faci, bine gasesti

"Bine faci, bine gasesti" este o campanie de strangere de fonduri pentru copiii defavorizati, initiata de catre Fundatia Anchor Grup in Plaza Romania si Bucuresti Mall. Toate fondurile colectate vor fi donate Fundatiei Principesa Margareta a Romaniei pentru programul "Copii fara copilarie" prin care copiii de la centrul Comunitar "Generatii" din Bucuresti vor beneficia de donatii care ii vor ajuta sa isi continue studiile, iar familiile acestora  vor fi ajutate financiar.

Campania de strangere de fonduri se va derula pe tot parcursul lunii decembrie 2008, iar copiii de toate varstele vor putea lua parte la o serie de activitati. La Bucuresti Mall, accesul in globul lui Mos Craciun se face contra unei donatii de 10 RON, iar suma astfel obtinuta va fi donata copiilor defavorizati sustinuti de Fundatia Principesa Margareta a Romaniei.

La Plaza Romania, "Casa lui Mos Craciun" va fi donata copiilor de la centrul "Generatii". Copiii se pot bucura si de roata gigant si de trenuletul amplasate in parcarea Plaza Romania. Accesul la roata se va face pe baza unei donatii de 3 RON, iar banii colectati vor ajuta copiii sustinuti de Fundatia Principesa Margareta sa isi continue studiile si vor preveni abandonul scolar.

Vizitatorilor li s-a pregatit si o noua promotie, la care vor avea sansa sa castige o multime de premii instant de la magazinele Etam,  Celio, Esprit,  Springfield, Cavaliere, SOS Medical Group, Orange, Totem, House of Art, Olsen, Debenhams si Body Shop sau chiar marele premiu, noul Golf 6. La promotie pot participa toti clientii care fac cumparaturi de minimum 50 RON in oricare magazin din mall in perioada 1 decembrie 2008 - 5 ianuarie 2009.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//