• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Suflet in bucate, ultimul proiect Napolact, este comunicat de Propaganda

Suflet in bucate, ultimul proiect Napolact, este comunicat de Propaganda

"Suflet in bucate" este ultimul proiect dezvoltat de Napolact impreuna cu agentia de publicitate Propaganda. "Suflet in bucate" urmeaza aceeasi directia ca si proiectele anterioare, fiind ancorate puternic in traditia romaneasca.

Produsele din noua gama sunt smantana cu leustean, smantana cu patrunjel, branza Fagaras cu patrunjel si untul cu patrunjel, toate adresate cu precadere celor care gatesc in casa si pastreaza obiceiurile deprinse de la parinti, transmise din generatie in generatie.

Proiectul a inclus toate etapele unui proiect pornit de la 0: conceperea de produs in sine, apoi dezvoltarea numelui si a ambalajelor, urmate de campania de comunicare.

Mesajul campaniei este sintetizat in numele gamei, Suflet in bucate. Astfel, noile produse Napolact pun "suflet in bucate", desavarsesc preparatele cele mai diverse, de la cartofi copti si pana la cele mai gustoase ciorbe. Cei care gatesc cu regularitate, aceia care au mostenit traditia de la parintii lor, impreuna si cu ustensilele de gatit, vor intelege ca noile produse Napolact adauga mancarii exact ceea ce are nevoie pentru a fi desavarsita, sufletul, Sufletul din bucate.

"Aceasta gama este o premiera pentru piata de lactate din Romania prin introducerea verdetei ca ingredient definitoriu al produselor. Acest ingredient a dat si denumirea gamei, Suflet in Bucate, tocmai pentru ca reprezinta atat prospetime si sanatate cat si traditie, savoare si arome de odinioara", au declarat reprezentantii companiei.

Grafica ambalajelor vine si ea in completare, fiind sugestiva pentru utilizarea lor la prepararea mancarurilor precum ciorba si ilustreaza in acelasi timp versatilitatea produselor, usor de integrat intr-o multime de preparate traditionale.

Campania informeaza despre aparitia acestor noi produse care iti aduc impreuna beneficiile de gust si usurinta ale smantanii si ale verdeturilor si isi propune inainte de toate sa le aduca aminte oamenilor de vremurile de odinioara cand fiecare dintre noi stateam langa mama, curiosi la ce minune mai pregateste, atrasi de aroma care se raspandea in toata casa.

Spotul realizat pentru aceasta gama va fi difuzat pe cele mai importante canale TV incepand din luna decembrie 2008, pregatind terenul pentru toate preparatele cu smantana care sunt specifice Sarbatorilor de iarna.
 
"Am vorbit la filmare toata ziua numai de ciorba si de smantana. Am plecat de la filmare cu o teribila pofta de ciorba. Inca ne e pofta de ciorba si acum", a declarat echipa Napolact Propaganda.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//