• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Etarget a incheiat un parteneriat cu GSP.ro

Etarget a incheiat un parteneriat cu GSP.ro

Etarget, furnizor de publicitate contextuala, a anuntat incheierea unui nou parteneriat de lunga durata cu portalul romanesc GSP.ro. Parteneriatul va fi benefic atat pentru advertiseri, cat si pentru agentiile de media sau detinatorii de website-uri.

Clientii companiei furnizoare de publicitate contextuala vor beneficia de un nou spatiu de reclama foarte solid, care va putea fi utilizat pentru promovarea produselor si servciilor proprii. Spatiul oferit de GSP.ro este deosebit de atractiv, datorita pozitiei de lider pe care acest site o ocupa in clasamentul site-urilor din Romania. 

Piata de advertising online se dezvolta intr-un ritm alert, atat la nivel mondial, cat si in pietele in curs de dezvoltare, cum ar fi Romania. Pe piata romaneasca tipurile de publicitate mai putin conventionale, precum advertising-ul contextual, evolueaza rapid.
"Daca ne uitam la tarile din Europa Centrala si de Est, Romania inca nu este pe primele pozitii in reclama contextuala, insa prin venirea Etarget pe piata acest lucru se poate schimba", a declarat Dusan Urban, Country Manager Etarget.

"In Slovacia si Cehia, reclama contextuala constituie cam 20-30% din bugetele online, la vecinii din Ungaria, aceasta fiind de aproximativ 13%. Ne propunem sa contribuim semnificativ la atingerea acestei cifre alaturi de GSP.ro, pe piata romaneasca", a adaugat Dusan Urban, Country Manager Etarget.

Parteneriatul va aduce actualilor si viitorilor clienti un spatiu de publicitate foarte consistent si convingator, unde acestia isi pot afisa reclamele. Mai mult, publicitatea tip pey-per-click este o solutie foarte eficienta in contextul actualei situatii economice mondiale, care duce la mutarea bugetelor spre o platforma media mult mai eficienta in raport cu costurile.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//