• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica pentru GarantiBank, la aniversarea de 10 ani

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes comunica pentru GarantiBank, la aniversarea de 10 ani

Agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a realizat cea mai recenta campanie GarantiBank, la aniversarea a 10 ani de existenta pe piata din Romania.  

Noutatea campaniei este data de faptul ca, pentru prima data de cand exista, Icon Man - figura centrala a identitatii vizuale GarantiBank - prinde viata.

"Avand in vedere ca aceasta campanie, cel putin prin componenta ei video, aducea o premiera in istoria brandului GarantiBank - si anume animarea lui Icon Man - ne-am dorit foarte mult sa iasa bine inca de la prima secunda. Asta pentru ca eram pe cale sa cream un precedent si stiam ca animatia e, nu de putine ori, un subiect destul de delicat.

La fel de usor sa-ti iasa foarte bine sau sa dai chix. Or, fiind prima data cand Icon Man se misca si vorbea, grija cu care "l-am inconjurat" a fost pe masura, inca din faza conceperii campaniei. In final, aud de la colegi ca Icon Man ne-a transmis vorba sa iesim cu totii la un suc, de unde-nteleg ca-i place cum a iesit campania", a declarat Andrei Ignat, Senior Copywriter, Cohn&Jansen | Ashley & Holmes.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//