• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Henkel Group a castigat premiul pentru Cea mai sustenabila companie germana

Henkel Group a castigat premiul pentru Cea mai sustenabila companie germana

Henkel este prima companie din Germania care castiga titlul "Cea mai sustenabila companie germana", pentru efortul sustinut la nivel global in domeniul responsabilitatii sociale.

"Suntem onorati de primirea acestui premiu, mai ales in contextul in care compania Henkel are o istorie de peste 130 de ani in acest domeniu. Sustenabilitatea si programele de responsabilitate sociala sunt parte integranta a ADN-ului Henkel", a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel Group.

Acest premiu vine ca o confirmare, dupa recenta listare a companiei in "Indexul mondial Dow Jones de Sustenabilitate" (DJSI). In acest clasament, Henkel a fost singura companie listata din domeniul Bunurilor de Larg Consum. Numai 10 la suta dintre cele mai mari 2500 de companii din lume au fost incluse, anul acesta, în indexul DJSI World.

Un criteriu important in conferirea titlului de "Cea mai sustenabila companie germana" l-a constituit  importanta pe care Henkel a conferit-o, de-a lungul anilor, dezvoltarii departamentului de cercetare-dezvoltare. Numai in anul 2007, Grupul Henkel a investit 350 milioane euro in cercetare-dezvoltare, ceea ce reprezinta 2,7% din totalul vanzarilor companiei. Din totalul acestor investitii, 95 milioane euro au revenit diviziei Detergenti si Produse pentru ingrijirea locuintei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//