• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy comunica pentru Cosmote mesajul Cuvintele sunt importante

Ogilvy comunica pentru Cosmote mesajul Cuvintele sunt importante

"Cuvintele sunt importante" este mesajul pe care il transmit cele mai recente campanii de comunicare ale Cosmote Romania, realizate de Grupul Ogilvy Romania.

Ideile campaniilor realizate de Ogilvy pornesc de la un adevar simplu: cuvintele pot avea efecte magice. Iar executiile "Atasata de el" si "Snowman" transpun in scena mesajul Cosmote.

"Ceea ce vrem sa transmitem prin aceste spoturi este faptul ca sunt cuvinte speciale care au un impact deosebit asupra celor din jurul nostru", a spus Costin Bogdan, Copywriter Ogilvy.

Spoturile sunt dedicate perioadei sarbatorilor de iarna. Coloana sonora a spotului "Snowman" a fost compusa de Cheloo de la trupa Parazitii si are o linie melodica antrenanta, potrivita cu atmosfera de vacanta si memorabila prin tonalitatea atipica pentru spoturile Cosmote de pana acum.

"Chiar daca cele doua spoturi transmit acelasi mesaj, o fac in moduri total diferite. In timp ce in "Atasata de el" am expus mesajul intr-un mod amuzant, dar cu accent pe latura practica, in spotul "Snowman" am incercat sa expunem tot ce inseamna emotia prieteniei si a sarbatorilor de iarna", a declarat Traian Aron, Art Director Ogilvy.

Campania se va desfasura pentru o perioada de o luna, si va avea componente de TV, radio, print, indoor, OOH, internet, precum si semnalizari in store.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//