• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cosmote Romania a implinit trei ani

Cosmote Romania a implinit trei ani

Cosmote Romania aniverseaza trei ani pe piata din Romania. Compania a devenit, in timp record, operatorul cu cea mai dinamica evolutie de pe piata de telefonie mobila, inregistrand in prezent peste 5,2 milioane de utilizatori, dintre care aproape 2 milioane s-au alaturat in ultimul an.

Al treilea an de prezenta pe piata a fost marcat de continuarea investitiilor in Romania precum si de lansarea a noi produse si servicii. Cosmote continua sa fie unul dintre cei mai importanti investitori din Romania, nivelul investitiilor de capital atingand peste 600 de milioane de euro in perioada 2005-2008. O parte importanta a acestora a fost directionata catre optimizarea si extinderea retelei de acoperire la nivel national. Cosmote detine in prezent cea mai extinsa acoperire a retelei din Romania, oferind servicii la peste 98% din populatie si 87% din teritoriu, inclusiv in zonele izolate din tara.

"La trei ani dupa lansarea companiei, continuam sa fim cel mai dinamic operator de telefonie mobila din Romania si sa oferim comunicare de calitate celor peste 5,2 milioane de clienti. Prioritatile noastre raman dezvoltarea pietei prin produse si servicii de calitate si relevante pentru toti romanii si oferirea de valoare adaugata comunicarii pentru clientii nostri.

In ultimii trei ani, Cosmote a inovat si revolutionat industria de telecomunicatii, promovand o competitie reala, care a determinat scaderea tarifelor la nivelul intregii piete, in beneficiul tuturor utilizatorilor de telefonie mobila din Romania. Acest succes este datorat in egala masura clientilor nostri, echipei noastre formata din peste 1.000 de profesionisti, precum si partenerilor nostri. Dorim sa le multumim tuturor pentru increderea si aprecierea pe care ni le-au aratat in tot acest timp", a declarat Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote Romania.

"Cosmote Romania a raportat in al treilea trimestru al anului 2008 cea mai buna performanta dintre toti jucatorii de telefonie mobila prezenti pe piata, inregistrand peste 600.000 de noi utilizatori. Detinem o retea competitiva, o baza de utilizatori solida, iar brandul nostru este unul extrem de apreciat. Ca unul dintre cei mai importanti membri ai Grupului, Cosmote Romania va continua sa impulsioneze competitia pe piata si sa isi exploateze potentialul de crestere, toate in beneficiul utilizatorilor", a adaugat Michael Tsamaz, CEO Adjunct al Grupului Cosmote.

Sinergiile existente in cadrul Grupului au facut posibila lansarea de produse comune inovative, concepute special pentru a acoperi nevoile de comunicare ale tuturor romanilor. Cosmote si Romtelecom au lansat doua produse comune care deservesc atat clientii rezidentiali cat si pe cei de business, si ambele au inregistrat succes. Germanos a continuat sa isi aduca aportul la extiderea retelei de retail a Cosmote in intreaga tara, fiind unul dintre contribuitorii importanti la succesul companiei. Cele mai importante momente din evolutia Cosmote in anul 2008 includ relansarea portofolului de abonamente sub un nou concept, Cosmote Full Option, precum si introducerea unor oferte unice pentru utilizatorii de Cartela Cosmote, care beneficiaza de cele mai reduse tarife de pe intreaga piata.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//