• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

The Banker a desemnat BRD drept cea mai buna banca din Romania in 2008

The Banker a desemnat BRD drept cea mai buna banca din Romania in 2008

BRD-Groupe Société Générale a primit, pentru al treilea an consecutiv, din partea revistei "The Banker", titlul de "Cea mai buna banca din Romania".

Premiul venit din partea revistei britanice este cel de-al doilea obtinut de BRD in acest an de la o publicatie internationala, dupa castigarea titlului "Banca anului 2008 in Romania" si din partea revistei "Global Finance".

"BRD-Groupe Société Générale a inregistrat cel mai inalt nivel al rentabilitatii capitalului dintre bancile romanesti in anul 2007, de 35,6%, dar cresterea cu 40% a profitului este doar un fragment din povestea sa de succes. Banca a ramas si in 2008 unul dintre jucatorii de forta pe piata locala a imprumuturilor sindicalizate. De asemenea, banca si-a continuat eforturile care vizau echilibrarea portofoliului sau, care cuprinde acum in proportie de 50% activitati de retail", se arata in comunicatul The Banker. 

"Anul 2008 a confirmat performantele obtinute de BRD pe toate pietele: retail, IMM-uri, mari clienti corporativi. Eforturile pe care le-am depus pentru a construi sinergii intre dezvoltarea comerciala, pe de o parte, si extinderea retelei de unitati, pe de alta parte, si-au dovedit eficienta. Cresterea activitatii noastre a fost atent calibrata si s-a bazat pe aplicarea unor principii stricte de urmarire a riscului intr-un context de piata relativ dificil", a declarat Patrick Gelin, Presedintele-Director General al BRD-Groupe Société Générale.

La sfarsitul primelor 9 luni ale acestui an, BRD-Groupe Société Générale a realizat un profit net de 1,038 miliarde RON (285 milioane euro), in crestere cu 52% fata de aceeasi perioada a anului 2007.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//