• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Xerox va schimba ambalajul gamei de hartie

Xerox va schimba ambalajul gamei de hartie

Xerox va schimba ambalajul gamei de hartie ca urmare a procesului de rebranding initiat anul acesta. Schimbarea ambalajelor va incepe cu hartia Premier si va continua anul viitor cu reinnoirea tuturor ambalajelor pentru produsele acestui segment de business.

Prin intermediul noului ambalaj al hartiei, Xerox va realiza legatura cu logo-ul adoptat de companie la inceputul anului 2008. Acesta combina numele Xerox scris cu minuscule, de culoare rosu aprins, cu un simbol in forma de sfera, pe care sunt schitate linii ce formeaza litera X prin imbinarea lor. Simbolul reprezinta legatura stransa a companiei cu clientii sai, cu partenerii, cu industria si inovatia, si este astfel conceput incat sa poata fi folosit cu usurinta pe platforme multimedia.

"Rebranding-ul este un proces indelungat care implica, pe langa noile valori ale companiei, si schimbarea treptata a logo-ului imprimat pe produsele Xerox", a declarat Marius Persinaru, Country General Manager Xerox Romania si Republica Moldova. "Pe segmentul hartiei s-a inceput schimbarea cu ambalajul gamei Premier, dar in viitor vor fi innoite toate ambalajele acestui segment de business".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//