• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Odyssey semneaza noua campanie de imagine Zile si Nopti

Odyssey semneaza noua campanie de imagine Zile si Nopti

Noua campanie de imagine semnata Odyssey este dedicata tuturor celor care vor sa stie cel mai bine ce se intampla in orasul lor.

"Am dorit sa redam in aceasta campanie cate ceva din atmosfera "pitoreasca" pe care o regasesti in destule locuri din tara, din pacate...sau din fericire pentru noi ca si creativi, inspirati de aceste locuri. Si pentru ca aceasta atmosfera sa fie surprinsa cat mai fidel, nu puteau lipsi si tipologiile atat de cunoscute: "chelnerul idiot", "receptionerul smecheras", "pitipoancele sexy" sau "manelistul infatuat".

Integrarea lor in printuri sau spoturi a venit in mod...natural, pentru ca fiecare dintre noi are de spus pana la urma cate o povestioara despre asemenea locuri si personaje", spune Ina Moisi, Art Director Odyssey.

"Ideea campaniei este aceea de a scoate in evidenta tot felul de locatii sau situatii hilare pe care le poti intalni daca nu consulti revista "Zile si Nopti". Am folosit din plin umorul spontan, culoarea locala si contradictia dintre "bunele intentii" ale unor patroni, prin care incearca sa-si atraga clienti, si realitate. Asa s-au nascut si spoturile TV, pentru ca un hotel prafuit si populat de tot felul de personaje dubioase nu este tocmai locul perfect de cazare pentru doi tineri casatoriti.

La fel cum, un restaurant ai carui chelneri sunt “batuti in cap” nu este chiar indicat pentru o cina romantica", a declarat Andrei Munteanu, Copywriter Odyssey.

Microsite-ul www.zinesinoua.ro este un proiect comun "Zile si Nopti" si Odyssey, venit in continuarea campaniei "Intreaba-ne pe noi intai!". Componenta principala o reprezinta opiniile si comentariile despre locurile de iesit in oras. Se doreste a fi un punct de intalnire al tuturor celor care au ceva de spus sau de aratat despre locurile pe unde au trecut, un motor de cautare pentru a gasi referinte despre o anumita locatie sau un reper pentru cei care ajung intr-un alt oras decat cel in care locuiesc si doresc sa stie cat mai multe despre hotelurile, barurile sau restaurantele din zona.

Campania se concentreaza pe canale precum TV, presa, radio, Internet, OOH si OOPS, fiind construita pe baza a 2 spoturi TV, 3 executii de print, 4 spoturi radio, microsite-ul www.zinesinoua.ro unde vor putea fi urmarite si cele doua spoturi TV Hotelul si Restaurantul.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//