• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BCR Chisinau si-a lansat noul logo

BCR Chisinau si-a lansat noul logo

Banca Comerciala Romana Chisinau (BCR Chisinau) a lansat noul logo al bancii, rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu prestigiosul brand Erste, cel mai de succes furnizor de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.

"Lansarea noului logo va fi o zi memorabila atat pentru banca noastra, dar mai ales pentru clientii nostri. Este inceputul unei noi etape de succes in istoria BCR Chisinau. Schimbarea celui mai important element de identificare al bancii, logo-ul, la aniversarea a 10 ani de la infiintare, are o semnificatie aparte marcand intrarea BCR Chisinau intr-o era a calitatii superioare, pe un nou model de afaceri a carui eficienta este deja verificata la scara regionala", a declarat Dan Stelian Mocanu, presedintele BCR Chisinau.

Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.

O importanta schimbare adusa de noul logo consta in alaturarea cunoscutului S rosu la acronimul BCR. Litera S rosie este un simbol traditional al bancilor de economii si al Erste Bank, precum si un element comun al tuturor subsidiarelor Grupului Erste. Punctul rosu de deasupra "S"-ului este un simbol pentru economisire si reprezinta o moneda intrand intr-o cutie de economii.

"Aceasta schimbare vizuala va fi insotita de una mult mai profunda, care va viza toate aspectele activitaii noastre, astfel incat in cel mai scurt timp in BCR Chisinau sa regasim toate calitatile si avantajele competitive dobandite de Grupul BCR, iar banca noastra sa devina un model de urmat. Astfel, vom remodela structura organizationala, vom îmbunatati sistemul informatic si modelele operationale, vom reamenaja sediile noastre si vom dezvolta oferta de produse si servicii. Pe scurt, vom lansa un Program de dezvoltare, in implementarea caruia ne vom baza pe sprijinul consultantilor din cadrul BCR", a adaugat Dan Stelian Mocanu, presedintele BCR Chisinau.

Lansarea noului logo al BCR Chisinau nu inseamna stergerea istoriei bancii, a traditiei bogate pe care o are, a rezonantei si notorietatii numelui, care este usor de reperat si identificat.

"Urmeaza asadar o perioada de provocari deosebite pentru noi, la finalul careia vom fi insa mult mai puternici si mai respectati pe piata bancara din Republica Moldova", a precizat Dan Stelian Mocanu, presedintele BCR Chisinau.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//