• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mio Technology estimeaza vanzarea a 100.000 de unitati GPS in Romania, in 2008

Mio Technology estimeaza vanzarea a 100.000 de unitati GPS in Romania, in 2008

Mio Technology, producatorul numarul unu de dispozitive de navigatie in Europa Centrala si de Est, a anuntat mentinerea pozitiei de lider si pe piata dispozitivelor GPS din Romania, atingand o cota de aproximativ 50%, conform rezultatelor preliminare ale companiei.

Conform estimarilor Mio, in Romania se vor vinde in 2008 aproximativ 100.000 de unitati GPS, piata inregistrand un ritm de crestere mult mai mic decat cel anticipat, in momentul de fata, rata de penetrare a echipamentelor GPS fiind de circa 3% fata de peste 50% in tari din Europa de Vest.

"Ne asteptam sa incheiem acest an cu o cota de piata de aproximativ 50% si 50.000 de unitati GPS vandute pe piata din Romania, in crestere cu 38% comparativ cu anul anterior. Desi planurile noastre initiale au fost afectate de criza financiara, piata de echipamente GPS din Romania inregistrand un nivel de crestere mult mai mic decat cel prognozat la inceputul acestui an, Mio se situeaza pe locul intai in vanzarile locale, pozitionare pe care o dorim si anul urmator", a declarat Laura Samson, country manager Mio Technology Romania.

La nivel local, s-a inregistrat un interes crescut nu numai pentru dispozitivele GPS, ci si pentru PDA-uri si smartphone-uri. Din numarul total de unitati Mio vandute, aproximativ 8.000 sunt din aceasta categorie, ceea ce reprezinta un procent de 16%. Cel mai popular produs al anului 2008 a fost Mio C720b, fiind apreciat ca un produs "best value for the money" de catre consumatorii din Romania si acumuland astfel cele mai mari vanzari.

Pentru 2009, compania estimeaza o crestere a pietei de pana la 40%, comparativ cu 2008, luand in considerare potentialul ridicat pe care il are piata locala de echipamente GPS. Desi se estimeaza ca cererea pentru bunuri de folosinta indelungata va fi mai scazuta decat in anii anteriori, segmentul de dispozitive GPS va continua sa inregistreze cresteri.

"Pentru 2009, vizam atingerea unui numar de 70.000 de unitati, in crestere cu 40% fata de anul anterior. Pentru realizarea obiectivelor de business, ne vom baza in primul rand pe parteneriatele existente, intrucat Mio se bucura de o acoperire foarte buna in ceea ce priveste distributia de produse prin partenerii traditionali, dar si pe diversificarea portofoliului de produse planificate pentru anul viitor", a adaugat Laura Samson.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//