Mio Technology, producatorul numarul unu de dispozitive de navigatie in Europa Centrala ~ si de Est, a anuntat mentinerea pozitiei de lider si pe piata ~ dispozitivelor GPS din Romania, atingand o cota de aproximativ 50, conform rezultatelor ~ preliminare ale ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Mio Technology estimeaza vanzarea a 100.000 de unitati GPS in Romania, in 2008

Mio Technology, producatorul numarul unu de dispozitive de navigatie in Europa Centrala si de Est, a anuntat mentinerea pozitiei de lider si pe piata dispozitivelor GPS din Romania, atingand o cota de aproximativ 50%, conform rezultatelor preliminare ale companiei.
Conform estimarilor Mio, in Romania se vor vinde in 2008 aproximativ 100.000 de unitati GPS, piata inregistrand un ritm de crestere mult mai mic decat cel anticipat, in momentul de fata, rata de penetrare a echipamentelor GPS fiind de circa 3% fata de peste 50% in tari din Europa de Vest.
"Ne asteptam sa incheiem acest an cu o cota de piata de aproximativ 50% si 50.000 de unitati GPS vandute pe piata din Romania, in crestere cu 38% comparativ cu anul anterior. Desi planurile noastre initiale au fost afectate de criza financiara, piata de echipamente GPS din Romania inregistrand un nivel de crestere mult mai mic decat cel prognozat la inceputul acestui an, Mio se situeaza pe locul intai in vanzarile locale, pozitionare pe care o dorim si anul urmator", a declarat Laura Samson, country manager Mio Technology Romania.
La nivel local, s-a inregistrat un interes crescut nu numai pentru dispozitivele GPS, ci si pentru PDA-uri si smartphone-uri. Din numarul total de unitati Mio vandute, aproximativ 8.000 sunt din aceasta categorie, ceea ce reprezinta un procent de 16%. Cel mai popular produs al anului 2008 a fost Mio C720b, fiind apreciat ca un produs "best value for the money" de catre consumatorii din Romania si acumuland astfel cele mai mari vanzari.
Pentru 2009, compania estimeaza o crestere a pietei de pana la 40%, comparativ cu 2008, luand in considerare potentialul ridicat pe care il are piata locala de echipamente GPS. Desi se estimeaza ca cererea pentru bunuri de folosinta indelungata va fi mai scazuta decat in anii anteriori, segmentul de dispozitive GPS va continua sa inregistreze cresteri.
"Pentru 2009, vizam atingerea unui numar de 70.000 de unitati, in crestere cu 40% fata de anul anterior. Pentru realizarea obiectivelor de business, ne vom baza in primul rand pe parteneriatele existente, intrucat Mio se bucura de o acoperire foarte buna in ceea ce priveste distributia de produse prin partenerii traditionali, dar si pe diversificarea portofoliului de produse planificate pentru anul viitor", a adaugat Laura Samson.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info