• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Odyssey va comunica pentru Absolut

Odyssey va comunica pentru Absolut

Odyssey a fost aleasa de catre compania Pernod Ricard pentru a gestiona contul de comunicare al brandului Absolut, in urma unui pitch organizat in luna octombrie 2008.

Odyssey va dezvolta activitati de BTL si PR pentru unul dintre cele mai cunoscute branduri din lume - Absolut,  lider mondial in categoria premium vodka.

"Absolut e un brand bine construit care a intrat recent in portofoliul puternic al Pernod Ricard. Obiectivul nostru este sa aducem Absolut pe prima pozitie în categoria imported vodka si, pentru a atinge acest obiectiv, am cautat un partener care sa ne sprijine, o agentie care sa inteleaga in primul rand complexitatea brandului si sa aduca solutii creative. Originalitatea, dar si calitatea implementarii sunt esentiale, pentru ca orice intalnire a consumatorilor cu brandul Absolut trebuie sa fie surprinzatoare si memorabila", a declarat Radu Moldovan, Brand Manager White Spirits Pernod Ricard.

"Cand am intrat in acest pitch am fost incantati sa aflam ca Absolut nu impune limite creativitatii. Este un brand vizionar care a spart de multe ori tiparele unei comunicari clasice. Ne-am bucurat pentru ca puteam da frau liber imaginatiei si pentru ca primisem un brief atat de generos. Insa tocmai acesta libertate a fost marea provocare in acest pitch. Dupa o saptamana de brainstorming si documentare despre brand fiecare dintre noi avea propria viziune despre lumea Absolut si ne-am dat seama ca fiecare dintre noi avea dreptate. Acela a fost momentul cheie in care am inteles brandul si ideile au inceput sa prinda contur", a spus Ileana Sebe, Director Strategie Odyssey.

"A fost un pitch greu in care ne-am implicat cu pasiune, am fost creativi, dar ne-am bazat si pe experienta. Suntem foarte bucurosi de aceasta reusita si suntem incantati de proiectele pe care le vom dezvolta impreuna cu Pernod Ricard pentru brandul Absolut", a declarat Diana Flutur, Director General Odyssey.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//