• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campari sarbatoreste 10 ani de la prima editie a calendarului

Campari sarbatoreste 10 ani de la prima editie a calendarului

La aniversarea a 10 ani de la prima editie, Campari inventeaza un nou spatiu pentru comunicarea anului 2009, "Club Campari".
 
Campania multimedia internationala Club Campari a avut ca miza reunirea a trei nume de marca din zone diferite ale artei: fotograful Mario Testino,regizorul Jean Paul Goude si actrita Jessica Alba.
 
"Viziunile lui Mario si Jean-Paul Goude m-au ajutat foarte mult sa intru in pielea personajului femme fatale din Club Campari. A fost prima data când am lucrat cu Mario, Jean Paul si Campari. Toti trei reusesc sa te transforme in persoana pe care ti-o imaginezi numai in visele cele mai indraznete, sunt un fan adevarat al muncii lor si... astept cu nerabdare sa lucram din nou impreuna", a declarat  Jessica Alba.

Jessica Alba, personajul principal al campaniei, devine intruchiparea tentatiei intr-o lume a frumusetii sofisticate. Mario Testino este pentru a doua oara fotograful Calendarului Campari dupa succesul obtinut cu Hotel Campari, a carui protagonista a fost  Salma Hayek.
  
"Imi place sa sugerez dorinta si este esential pentru mine ca actorii sa fie naturali, sa se comporte exact ca in viata reala. Spontaneitatea este totul. Spontaneitatea unor vorbe, gestul potrivit, privirea potrivita, toate dau profunzime povestii care va fi spusa", a declarat Jean Paul Goude.

"Stilul, eleganta si rafinamentul care definesc comunicarea Campari, se focalizeaza pe trei teme fundamentale, care sunt, de asemenea, aduse la viata in Club Campari: pasiune, rafinament si universalitate", a declarat Bob Kunze-Concewitz, CEO Gruppo Campari.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//